2014. január 16., csütörtök

Jennifer Lawrence ismét Oscar-jelölt

Szerintem ehhez most nincs is nagyon mit hozzáfűzni. Természetesen az Amerikai Botrányban látható teljesítményéért kapta a jelölést a Legjobb Női Mellékszereplő kategóriában. Az idei Oscar-gála március 2-án kerül megrendezésre.

És íme a kategória teljes jelöltlistája:
  • Sally Hawkins – Blue Jasmine
  • Jennifer Lawrence – Amerkai Botrány
  • Lupita Nyong’o – 12 év rabszolgaság
  • Julia Roberts - Augusztus Oklahomában
  • June Squibb – Nebraska

4 megjegyzés:

  1. Tegnap megnéztem az Amerikai Botrányt és szerintem megérdemelné megint az Oscart. Hajrá Jen!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a film maga annyira nem jött be, de lehet csak azért, mert angolul néztem felirat nélkül és néha elvesztem a történetben, de az tuti, hogy Jen hatalmasat alakított benne :D

      Törlés
    2. Érdekes, engem ez a film nem is nagyon érdekel... :/ Meg nem is szimpi benne Jen karaktere.

      Törlés
    3. Nessie én is angolul néztem és néha elvesztettem a fonalat :P

      Törlés