2013. december 26., csütörtök

Szavazz az év legjobb mozis párjára

Év vége lévén újabb és újabb szavazásokra nyílik lehetőség, és ez is egy közülük. Ezúttal az MTV indított szavazást, amelyben az év legjobb mozis párjára lehet szavazni:


A szavazás érdekessége, hogy a szavazatok nem annyira szórnak, hanem jelenleg 50,36% a Katniss-Peeta párosé, 46,64% pedig Percy Jacksonéké. Ha az Éhezők Viadala rajongók magukénak szeretnék tudni a szavazást, akkor érdemes összefogni és Katniss-Peetára szavazni, Gale-t már úgyis buktuk :)


Szavazni ITT lehet, már csak az nem nagyon derül ki a cikkből, hogy milyen határidőig és milyen céllal. :)

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nem fair, de Kb 10x szavaztam Katniss-Peetára, és asszem még szavazok egy párat ;)
    De azért a szívem Katniss-Gale felé húz :')
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Vivi: én is így vagyok, bár én könyv alapján Peetapárti vagyok, mégis, a filmben Gale 'jobbat alakított'. Fúú, gyerekek, a belső gonosz kis törpe megszólalt, és azt mondta, hogy szavazzak Percabethre :DD Nem, nem fogok ^^

    VálaszTörlés
  3. Úúú. Én akkor is jobban szeretem a körömlakk Gale-t, mint gyros Peetát.
    :DDD
    (Meg persze Percabeth...:3 Bocsi...:D)

    VálaszTörlés