2013. december 6., péntek

Mellékszereplők: Marian Green Reddit kérdezz-felelek

Marian Green kaszkadőrként dolgozik, ám felbukkant a Futótűzben is, ahol egyrészt a 9. körzet körzet női Kiválasztottját alakítja, másrészt a filmben kaszkadőr feladatokat is vállalt. Noha a filmben nem nagyon látjuk, azért egy rajongói kérdezz-felelek során elmesélte a film forgatása során szerzett kalandjait.

Marian Green a Futótűzben

Melyik volt az eddigi kedvenc filmed, amin dolgoztál?
Imádtam az Éhezők Viadalát és az Anchorman 2-t is, de különböző okokból. Az Éhezők Viadala esetén úgy éreztem, mintha maga is szerves része lennék a show-nak. Az Anchorman 2 pedig jó buli volt, és VÉGIG nevettünk a forgatáson.

Mi volt a legélvezetesebb a Futótűz forgatásán?
Úgy érted a fizetésemen kívül? :) Szerettem együtt dolgozni Finnickkel és Peetával és Finnickkel és Finnickkel és Finnickkel.

Jennifer Lawrence élőben is tényleg olyan jó fej, mint amilyennek a kamerák mutatják?
A TV képernyői és a mozivászon pontosan azt mutatják Jenniferről, amilyen ő valójában. Egyáltalán nem mesterkélt. Teljesen őszinte.

Épp most vasárnap néztük meg a filmet anyukámmal és nagyon tetszett. Sajnálom, hogy olyan körzetből származtál, amelynek Kiválasztottai már az első nap meghaltak. 
Köszönöm, hogy aggódsz értem. Azért azóta sokkal jobban vagyok! ;)

Annak ellenére, hogy mellékszerepet alakítasz a Futótűzben, megalkottad a karaktered háttértörténetét a forgatás előtt? Tudom, hogy több stábtag megtette ezt.
Teljes mértekben, igen! Sőt, néhány részlet kitalálását a rajongókra bíztam. Versenyt rendeztem, hogy elnevezzük a karakteremet (Sylva Mayleaf), és hogy mi legyen a fegyverem (vasvilla). A publicistámmal együtt kitöltöttük a történet hiányzó részeit (nagyon jól szórakoztunk, míg ezen agyaltunk!). A győzteseknek pedig egy személyesen dedikált képet küldtem.

Milyen kaszkadőrmutatványokat hajtasz végre a Futótűzben? Nemrég láttam a filmet, de nem emlékszem benne a 9. körzet kiválasztottjaira. Jennifer Lawrence-nek is van dublőre?
Leforgattuk a vérfürdőt a Bőségszarunál, de aztán nem került bele a filmbe. Talán azért, mert az a jelenetsor nagyon erőszakos lett, ami nem fért volna bele a 13-as korosztály besorolásba. Illetve én voltam Wiress dublőre, amikor elvágták a torkát, és Greasy Sae dublőre is voltam, amikor elbánnak vele a békeőrök.
És igen, Jennifernek is van dublőre. Renae Moneymaker-nek hívják. Csodálatos lány!
Forrás: Reddit via HgGirlOnFire

2 megjegyzés:

  1. Jó fejnek tûnik a nô :) jó kis kérdezz-felelek volt :D
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Tök király, hogy mindenki milyen komolyan veszi ezt az egészet a főszereplőktől a kaszkadőrökön át, egészen valószínűleg addig az emberig aki megfőzi a rizst az ebédhez! :) Imádom őket!

    VálaszTörlés