2013. december 15., vasárnap

Képek és videó a Kiválasztott forgatásáról

Brutálisan jó képek és videók kerültek elő a Kiválasztott forgatásáról az atlantai Marriot Marquis hotelből. Már épp hiányoltam, hogy valami hasonlót lássunk, most kapunk belőle dögivel. A helyszínt amúgy szerintem mindenki könnyedén felismerheti, minden bizonnyal ugyanitt forgatták a Kiképzőközpont képeit is, és most is kapitóliumi akció zajlik jó eséllyel. Nagy valószínűséggel azokat a jeleneteket forgatják épp, amikor a lázadók kiszabadítják Peetát és Johannát. Ide, főoldalra csak egy képet teszek ki, a lényeget és a videókat az ugrás után találjátok majd, de megtekintés csak saját felelősségre, ki tudja, mennyire spoileres. Én szóltam :)












Forrás: QuarterQuellOrg

3 megjegyzés:

  1. Ahhh megneztem es eleg jol nez ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah, már azt hittem, szóhoz sem tudtok jutni a döbbenettől. Én legalábbis nagyon odáig voltam ezektől a képektől, videóktól :)

      Törlés
  2. Örülök hogy-ezek szerint- megmutatják Peeta és Johanna kiszabadítását, mert igaziból a könyvben nem tudunk meg valami sokat, hogy történt.

    VálaszTörlés