2013. december 16., hétfő

Jelölések a Critics' Choice Awards-on is

A BFCA (Broadcast Film Critics Association) is bejelentette az idei jelöltjeit a Critics' Choice Awards-ra, amelyen több Éhezők Viadala közeli jelölés is van. A díjkiosztó gála 2014. január 16-án kerül megrendezésre, ami azért is fontos dátum, mert aznap jelentik be az Oscar-jelöltek végső listáit is, ahol szinti vannak esélyei a filmnek. Nos, de akkor a minket érdeklő jelölések a Critics' Choice Awards-on:
  • Legjobb Akciófilm: Éhezők Viadala: Futótűz + Vasember 3, A túlélő, Hajsza a győzelemért, Sötétségben - Star Trek
  • Legjobb színésznő akciófilmben: Jennifer Lawrence - Éhezők Viadala: Futótűz
  • Legjobb (film betét)dal: Coldplay: Atlas
  • Legjobb színésznő mellékszerepben: Jennifer Lawrence - Amerikai Botrány
További részletek: ITT

2 megjegyzés:

  1. Hááát kemény a mezőny, de a legnagyobb ellenfél a Vasember, az tuti... szerintem a filmbetétdal díjra nincs túl sok esélye az Atlasnak (a többi szám isnagyon jó) de azért bizakodjunk :)
    Jennifer Lawrence tuti hogy legalább egy díjat elvisz- bár azért ott is sok az esélyes :/

    VálaszTörlés
  2. Hát én nem tudom, szerintem Jennifer sokkal jobban alakított a Futótűzben, mint Gwyneth Paltrow a Vasember3ban. De én szeirntem egyikse fog itt nyerni. Mivel Sandra Bullock fogja elvinni a díjat. - Bár nekem annyira nem tetszett a Gravitáció mint azt mások hangoztatják. -

    VálaszTörlés