2013. december 14., szombat

Futótűz TV Spot: 'Holiday'

Azt mondja a klipecske, hogy [ha eddig nem néztük meg] ne szalasszuk el megnézni a Futótűz filmváltozatát az ünnepek alatt!

Mondjuk itthon nem tudom, meddig fogják játszani, szerintem most a 4. hetén indult el a film, újabb vetélytársat kapva maga és a Jégvarázs mellé, mégpedig az új Hobbit filmet. Mindenesetre most még megy a moziban a film, igaz, itt már csak kis teremben, de végre én is eljutottam másodjára is, és hűűű, de jól esett megint megnézni! De íme az új spot:


Ja, és hamarosan kerül ki egy közvélemény kutatás is arról, hányszor láttuk már eddig a filmet! :)

5 megjegyzés:

  1. Jó volt, mindig imádok ilyen videókat nézni :)
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. már én is kis terembe láttam, ráadásul először. :( De nem baj nagyon örültem neki, hogy sikerült eljutnom, most megnézném megint, mert másodjára mindig más, de nem leszek telhetetlen. :D

    VálaszTörlés