2013. december 8., vasárnap

Felhívás!

Egyik olvasótársatok egyik ismerősét meg szeretné lepni egy Fecsegőposzátás kitűzővel, ám az internetes lehetőségek esetén a szállítási idő túl hosszú ahhoz, hogy időre célba érhessen az ajándék. Kérése, kérdése így hangzik: "Tippet szeretnék kérni, hogy Magyarországon esetleg hol találok olyan személyt vagy üzletet ahol/akitől meg kaphatom maximum két hét kiszállítási idővel vagy esetleg személyesen átvétellel?"


Ha valaki tud ilyenről, vagy valamelyikőtöknek van eladó, akkor kérem, e-mailben jelentkezzen nálam, hogy elérhetőségét továbbíthassam társunknak! Segítségeteket előre is köszönöm!

6 megjegyzés:

  1. Ez engem is érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másik probléma megoldódott, kaptam egy újabb ötletet, miszerint itt érdemes keresgélni.
      http://aprod.hu/hirdetes/uj-ehezok-viadala-ekszerek-fecsegoposzata-nyaklanc-konyvek-ID1xiCB.html#a16360a1d7

      Törlés
  2. Szerintem ha a neten rendeled, és elsőbbségivel kéred, akkor megkapod durván 3 munkanap alatt... Ez a postázástól függ, szóval ha (pl) én küldöm, akkor is annyi idô, mire megkapod. Ez személyes átvételnél persze sokkal gyorsabb :)
    De mindenképpen nyitva tartom a szemem :D

    VálaszTörlés
  3. Azért nem, mert Amerikából a postaköltség express szállítás esetén több, mint maga a termék...

    VálaszTörlés
  4. Én konkrétan magyarországon belül gondoltam, mert rengeteg oldalon találhatsz pár ezer forintért kitűzőt...
    De ha amerikából akarja az illető rendelni, az úgy igen hosszú idő.

    VálaszTörlés
  5. e-bayen szállítással együtt 400 valahány forintért lehet

    VálaszTörlés