2013. december 11., szerda

Breaking News: Antonius szerepében Robert Knepper

Egyelőre keresem a szavakat, de azt - ahogy nézem - a kintiek sem tudják, ki ez az új szereplő, mindenki új szereplőre gyanakszik...

A hátborzongató az, hogy úgy értem most haza futásból, hogy az járt a fejemben, nyáron mindig ilyenkor jöttek ki az új szereplők, és volt egy olyan érzésem, hogy ma is bejelentenek valakit. Mondjuk erre én sem számítottam.


Robert Knepper - több Kiválasztott szereplőhöz hasonlóan - leginkább sorozatokból ismert. Láthattuk a Hősökben (Samuel Sullivan szerepében), a Csillagkapu: Univerzumban (Simeon szerepében), de szerepelt a Szökésben és a Szektában is, illetve a Percy Jackson rajongók láthatták Leven Rambin és Stanley Tucci mellett Kronos szerepében a nyáron bemutatott Percy Jackson: A szörnyek tengere című filmben.

A Kiválasztottban (az 1. és 2. részben is szerepel majd állítólag)  alakított karakterének kilétét egyelőre teljes homály és misztikum fedi azonban.

UPDATE: A TheWrap értesülései szerint Antonius Snow elnök egyik minisztere lesz a Kiválasztott filmekben.

14 megjegyzés:

  1. Eeee. Nem lehet, hogy Dr. Aurelius, csak megváltoztatták/elrontották a nevét?
    Mondjuk nyilván az is fennáll, hogy Francis plusz karaktert ad a történethez, én ennek nem tudom, hogy örülnék-e...nem igazán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de ha csak elírták volna, szerepelne a a név előtt a Dr., nem?? Passz.
      De ahogy nézem, a kintiek is hitetlenkednek.

      Törlés
    2. Mondjuk érdekes módon a felvetésed felmerült a Panempropaganda szerkesztőiben is, ott úgy, hogy nem-e csak a nevét változtatták meg a karakternek? Passz. Nézelődök, és ha kiderül valami, igyekszem hozni :)

      Törlés
    3. Én arra gondoltam, hogy... Dr. Aurelius keresztneve Antonius... ez egy elég jó hírverési eszköz, mindenki gyanakszik, meg pletykál... de a HG sorozat túl nagyszabású ahhoz, hogy elírják :D

      Törlés
    4. Ezzel az a gondom, hogy ha Auréliusnak válogatták volna ki a fickót, akkor azt a nevet kaptuk volna, nem egy vadidegen keresztnevet. Mondanám, hogy nem szivatnának, de közben emlékszem, a rejtélyes női karakterre a Futótűz előtt, akiről kiderült, hogy az nem más, mint Mrs. Everdeen.

      Ugyanakkor az elírásokról meg annyit, hogy Brutus szerepének kihirdetésekor Bruno Gunn helyett Brutus Gunn szerepelt a sajtóközleményben (ami ehhez a karakterhez nincs). Szóval elírás lehet, bár nem ekkora, az tény.

      Misztikus, én még mindig azt mondom :D

      Törlés
  2. Knepper mindig elég rosszfiú karaktereket játszik. (Vagy legalábbis az általam nézett filmjeiben) Ha esetleg valóban új karakter (ami elég furcsa lenne, mert a filmek eddig meglehetősen könyvhűek voltak)
    akkor én egy Peetáékat kínzó karakternek tippelnék a Kapitóliumból. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, ebben lehet valami. Más: Rebel Wilson karakterét vajon mikor jelentik be (légyszi legyen Fulvia!) ? Aztán az a Ronda Rousey fog-e szerepelni? Ááá kezdődik megint a találgatás, pedig még tart a Futótűz láz... de nem baj, én ezt úgy szeretem. :D

      Törlés
  3. Elsőre is a dokira gondoltam... de végülis lehet az egyik vallató is...vagy valamelyik fejes a 13.-ból...
    Lehet, hogy nem is lesz akkora csereplő, csak így akarnak "felpörgetni" minket, hogy legyen min gondolkodnunk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Frissíts közben, mert kiderült valszeg, miről van szó.

      Törlés
  4. Snow elnöknek kell valakivel beszélgetnie, így muszáj volt egy kitalált karaktert betenni (gondolom én). Az első két részben ez a szereplő adott volt, míg A kiválasztottban nem. Ezek a bónusz jelenetek nekem nagyon tetszettek az eddigi filmekben is, a legfontosabb gondolatokat mindig Snow fogalmazza meg. A másik érv az új szereplő behozatala mellett, hogy a két részre szedés miatt valamivel ki kell tölteni a plusz játékidőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ugyanerre jutottam én is. Az Éhezők Viadalában Seneca volt Snow embere, a Futótűzben Plutarch, és ígértek meglepetéseket, meg hozzáadott jeleneteket, szóval összeáll a kép. És valszeg ő "alkalmas lesz" Peeta kínzására is. :/

      Törlés
    2. Miért egy miniszter kínozná Peetát? Egyébként először én is azt hittem, hogy a dokiról van szó. :)

      Törlés
    3. Peeta különleges ,,vendég" és Snow nyilván ennek megfelelő elbánásban részesíti. Ő lehet a kínzást vezeti majd, nem gyakorlatban fogja végezni.
      De az tuti, hogy extra kegyetlen lesz. :S

      Törlés
  5. a szekta c. sorozatban láttam, ott nagyon ütős karaktere volt, remélem itt is jó lesz, várom már nagyon :)

    VálaszTörlés