2013. november 16., szombat

Visszaszámlálás: 5 nap a Futótűz filmváltozatáig!

7 megjegyzés:

  1. És én 5 nap múlva utálni fogok itt mindenkit, aki majd áradozik, hogy milyen jó...én meg majd csak szombaton tudom meg.
    Ancsi, nem tudod véletlenül, hogy szinkronosan is lesz-e a film? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De-de: az egri moziban csak szinkronosan lesz :P

      Törlés
    2. Én is szombaton fogom megnézni az egri moziba :)

      T.Vivi

      Törlés
    3. Jó, de nem lesz szinkron valószínűleg, szóval nehogy csalódj!! (ez itt csak egy - amúgy gyönge - poén akart lenni!! :)

      Törlés
    4. Jó volt az, így népművészet tanulás közben. :D

      Törlés
  2. Neten még nincs is kint a tbányai moziműsor..csak szerdáig van programjuk...nálam még egy nagy kérdőjel van, h mikor fogom tudni megnézni.addig is olvasom tovább a könyvet :D amúgy most kerülöm az új videókat,amiket ancsi kiraksz,nem szeretnék semmi újat megtudni.csak a vörösszőnyeges képeket néztem meg.büszke vagyok magamra,h eddig kibírtam :)
    ncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy kerülitek, én meg agresszívan tolom :P
      De sebaj, mindenki azt néz meg, amit akar, de nem akarom, hogy bárki bármi fontosról lemaradjon :)

      Törlés