2013. november 18., hétfő

Új Futótűz TV spot

Az első kritikákból emel ki kifejezéseket a Futótűz legújabb TV spotja, amelyben nagyszerű - ám ugyanakkor SPOILERes - jelenetsorok is találhatóak, tehát az önmegtartóztatásban élők ;) most is vissza kell fogják magukat. Annyit talán nekik is elárulhatok a kulcsszavakról, hogy a film 'látványos', jól ábrázolja az érzelmeket, Francis Lawrence munkája 'üdítő', Jennifer Lawrence alakítása pedig 'egyedülálló'.
A Lionsgate meg elfelejtette letiltani nekünk, szóval ha letiltják morcos leszek rájuk, megkeresem és pótlom holnak. 


És csak azzal tudok biztatni mindenkit, hogy egy nagyon klassz Sam Claflin cikk-válogatást is készítettem holnapra, hogy ne unatkozzatok, amíg én dolgozok ;)

3 megjegyzés:

  1. Már most tudom, hogy nem lesz elég csak egyszer megnéznem a filmet. A Breaking Dawn 1-et is 2x láttam a moziban :)
    Ancsi, megkérdezhetem, hogy hol dolgozol? Csak mert azt hittem, hogy egyetemista vagy.

    VálaszTörlés
  2. Olyan nehéz nem megnézni de kitartó vagyok ><

    VálaszTörlés
  3. Ott volt Octavia!! Láttam! :D

    VálaszTörlés