2013. november 16., szombat

Nyereményjáték az Origón és a Bookline-on

//Izé, a Visszaszámlálásra nem emlékeztem, hogy délelőttre van beidőzítve, de így jártunk, kijött, míg elmentem futni, és most jó sok friss bejegyzés lesz egymás után, de most már nem dugom el, aki meg nem bírja a sok friss bejegyzést, keressen másik oldalt :P ;) //

Érdeklődtetek itt páran mozis nyereményjátékok iránt, bevallom, én is többre emlékeztem az első film időszakából. Most azonban Eszter ajánlott a figyelmembe két nyereményjátékot is, úgyhogy rontom kicsit (nagyon!!!) az esélyeimet, és megmutatom Nektek is! Mondjuk mindkettőn 21-i vetítésre lehet jegyet nyerni, de ha én nyerhetnék, már annak is örülnék ám!!!

Az első az Origó nyereményjátéka, íme a lényeg:

Ha szeretnéd megtekinteni Az éhezők viadala: Futótűz című filmet az Origo filmklub november 21-i vetítésén, nem kell mást tenned, mint megválaszolni az alábbi kérdést, s a helyes választ a lakcímeddel együtt elküldeni a filmklub@origo.hu címre. A levél tárgya "Az éhezők viadala: Futótűz" legyen, egy olvasó csak egy választ küldhet be.

Melyik filmjéért nyert Oscar-díjat Jennifer Lawrence?

A) Napos oldal
B) X-Men: Az elsők
C) Winter's Bone

A helyes megfejtést beküldők közül kb. 90 játékost sorsolunk ki, akiket mozipartnerükkel együtt meghívunk a Westend mozi 13-as termében november 21-én, csütörtökön 19 órakor kezdődő vetítésünkre. Az előadásra jegyet vásárolni nem lehet.

A játék egyfordulós, ideje: 2013. november 14. - november 19. A sorsolásra 2013. november 20-án kerül sor. A játékban az Origo Zrt. munkatársai nem vehetnek részt, a nyerteseket e-mailben értesítjük.
Forrás és további részletek: Origó

Forrás: Origo
A másik pedig a Bookline Facebook oldalán van, ott naponta van új kérdés és sorsolás, íme a legfrissebb, innen pedig mindenki tudja majd követni, nem fogom kitenni!

Második kérdés!!
Gyertek velünk moziba! Megérkezett az Éhezők viadala folytatása! 5 napon keresztül, 5 vidéki és 5 bp-i páros jegyet sorsolunk!

A játék egyszerű, válaszoljatok helyesen az alábbi kérdésre! A jatek@bookline.hu-ra küldjétek és írjátok bele, hogy vidéki vagy pesti jegyeket szeretnétek (a vidéki jegyeket Cinema City mozikban lehet beváltani).
Megosztani és lájkolni nem kötelező, de szeretnénk! 

Mi Katniss jelképe?
a) nyíl és kalapács
b) szarvas, csillaggal a homlokán
c) lángoló madár

Budapesti vetítés ideje: 2013. november 21.

12 megjegyzés:

  1. és amúgy a jegyen kívül lehet nyerni még valamit???? Vagy csak a jegyet?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csaaak?? :)
      Mit szeretnél nyerni még?? Így mozi előtt 5 nappal?? :)))

      Törlés
  2. A Booklinos nyereményjátékban nincs megadva a Tárgy címe. Remélem nem baj ha Futótűz nyeremény játékot írtam oda. Ritkán van oylan h Vidéki moziba is lehet nyerni! ennek most nagyon örülök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is valami olyasmit írtam.
      És én is örülök, hogy végre vidékre is lehet nyerni, és igazán megérdemelném már, annyit dolgozok ezzel az oldallal :P :D

      Törlés
    2. Na, akkor örülök, hogy olyat küldtem aminek a vidékiek is örülnek. :-) Az biztos,hogy te Ancsi abszolult megérdemelnéd. :-D

      Törlés
    3. Hűű, bocsi, össze sem raktam, hogy Te vagy. Tudom, hogy írtad már a legelején, elnézést, hogy nem rögzült, az meg nem mentség, hogy annyi név meg infó van a fejemben :(

      De köszönet érte tényleg :))

      Törlés
    4. Jaj, egyáltalán nem baj. :-) csak úgy rémlik van meg egy Eszti, ezért nem azt írom.

      Egyébként én is nyertem a Cosmopolitannel. :-D szóval én is köszi ;-)

      Törlés
    5. Óóó, milyen mázlisták vagytok :) De örülök neki! Neked is gratulálok és jó mozizást!! :)

      Törlés
  3. Kedves Ancsi! Nekem ma reggel jött az sms, hogy nyertem páros jegyet a Cosmopolitan sms játékán. Millió köszönet érte (barátnőm nevében is), hogy itt az oldalon közzétetted a játék felhívását, és így már 21-én láthatjuk a filmet! Az oldal nagyon tetszik és köszi a mindig friss hireket. Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, Te vagy a második, aki ezt írta, örülök ám neki nagyon!! :) És gratulálok!!
      Amúgy izé, a 21.-e annyira nem extrás viszont, aznap már mindenki láthatja a filmet így vagy úgy :)

      De jó szórakozást Nektek is hozzá!!

      Törlés
  4. Na, a Bookline-on közben már a harmadik forduló megy.

    VálaszTörlés
  5. ja semmi, csak ilyenkor szoktak ilyen ajándék csomagot adni vagy mit...:) azt hittem itt is. szóval akkor a jegyet lehet nyerni??? de ha nem nyerünk attól még lehet venni nem???? :))

    VálaszTörlés