2013. november 23., szombat

Ma este: Szeretettel Hollywoodból

Kicsit vegyes érzésekkel teszem ki az infót, de többen is jeleztétek, és nyilván az én rossz érzéseim miatt senkit nem szeretnék megfosztani a lehetőségtől, hogy 26 percnyi magyar nyelvű interjúanyagot nézhessen meg otthon, kényelmesen, ingyen és bérmentve a Futótűz szereplőivel.

A Szeretettel Hollywoodból című műsor tehát, amelyben a film szereplőivel láthattok interjúkat ma este 22:10-kor látható az M1-en. Akit további részletek érdekelnek, annak a műsor Facebook oldalát ajánlom. 

Ami miatt pedig vegyesek az érzéseim, az az, hogy amikor anno megnéztem egy Alkonyat kapcsán készült néhány perces interjút a műsorból, olyan színvonalú beszélgetést láttam, amelynek eredményeképpen én magam éreztem rosszul magamat. Azt az interjút ugyanaz a riporternő készítette, aki ezeket is. De mindegy. Csak abban bízom, hogy most jobb lesz. 

Ha valaki lemaradna, annak majd tudok MTV videótáras linket is hozni, ha lesz rá igény.

14 megjegyzés:

  1. Teljesen megértem az érzéseid. Nem túl elmés kérdéseket szokott feltenni Návai Anikó. :-D és valahogy képtelenségnek érzem, hogy bármi újat megtudjunk. :-) Leszámítva persze a "mit tudsz a magyarokról?"/ "jártál-e már Budapesten?" kérdéseket.... :-D
    Azért megnézem, ha nem felejtem el. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Most nézem és a magyar hangok nagyon durvák.xD Jen és Josh hozzták a formájukat.Eddig még csak a diktakturárol kérdezett.

    VálaszTörlés
  3. Azta, bekeretezett Jen aláírás!! Valaki leolvasta a szájáról?
    Egyébként Woody beszólása hatalmas volt: Ne harapj bele abba a kézbe, ami enni ad.":))))
    Megérte megnézni!

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon ügyesen lemaradtam róla, szóval Ancsi, ha nem nagy gond - és persze, ha már felkerül netre, és mások is szeretnék - akkor kitennéd, hogy visszanézhessem??
    Előre is köszi érte!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is lemaradtam róla sajnos :( Nagyon kérlek ha lesz rá mód kiteszed? Elöre is köszii!

    VálaszTörlés
  6. Aki tudja, hogy melyik szín a kedvence Jennifernek, és elküldi a helyes megfejtést a szeho2013@gmail.com e-mail címre, az exkluzív Jennifer által aláírt aláírást kaphat!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tudja valaki melyik? Mert sehol nem találom.

      Törlés
    2. Az mtv videótárban vissza lehet nézni. Persze direkt lehalkították, de szerintem azt mondta, hogy a sárga.

      Törlés
  7. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=644267385596581&set=a.462786020411386.99692.395313140492008&type=1&theater

    VálaszTörlés
  8. Én is lemaradtam róla, kiment a fejemből :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valszeg délután lesz fenn a videótárban. Ide beszúrom, majd megtaláljátok.

      Törlés
  9. Én megnéztem és teljesen egyetértek veled így utólag. Egyetlen kérdést boncolgatott szinte ismétlés szinten abban a fél órában. És ez elég idegesítő volt. Meg engem a hangja is irritál pluszban. Viszont a szereplők válaszai tetszettek. Nagyon igazak és értelmesek voltak.

    VálaszTörlés
  10. Valaki tudna nekem linket betenni ..?előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés