2013. november 16., szombat

Két új TV spot

Igen, tudom, hogy rendet kellene már tennem a TV spotok között is, de ez még nem az, ellenben újabb kettő. Egyébiránt csókoltatom a Lionsgate-et, akik már megint geoban-osan tették fel a spotjukat a csatornájukra, így az nálunk nem megtekinthető, szerencse, hogy ezek a videók duplikálódnak, így tudok mutatni belőlük. Az első, a 'Let it Fly' egy az egyben Arénás, tehát, aki az utolsó előzetest sem nézte meg ez okból, az most is hagyja ki. A másik, a 'Phenomenon' kevésbé veszélyes, de a végén ott is van egy kevés Aréna. Mondjuk néha már azt gondolom, hogy az egész filmet láttam már 30-50 másodperces részletekben. Kíváncsi vagyok, csütörtökön tudnak-e még újat mutatni...

'Let It Fly'



'Phenomenon'

11 megjegyzés:

  1. Oké, most én... én... ÁÁÁ!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele, hogy szinte az egész filmet látta az aki megnézte az összes előzetest és spotot. De azért egyben az egész tuti élvezetesebb lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem baj, csütörtökön, ha látjuk, mi milyen sorrendben van, akkor fogjuk az előzeteseket, spotokat, jeleneteket, darabokra vágjuk, sorrendbe tesszük, és prezentáljuk belőle magunknak a filmet ;)

    VálaszTörlés
  4. Úristön a felső spot végén az aréna vége volt maybe??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom. Ezen már legutóbb is elfilóztam, de a könyvben nem éjszaka van ez az egész action? Itt meg nappal? Nem mintha olyan életfontosságú különbség lenne, csak tökre összezavar :D

      Törlés
    2. Neem arra a lövésre gondolok. Az a lövés akkor van, amikor az indításos bőségszarus harc után befutnak az erdőbe. Katniss ott is lő egy nyilat a pajzsba.
      Arra gondolok, amikor Katniss fekszik és körülötte minden ég.

      Törlés
  5. Hidd el, Ancsi, tudnak még újat mutatni... Az interjúkból, s a végéből még nem láttunk semmit, remélem, hogy nem fogják TV Spottal a poénokat lelőni.. A végéről annyit tudok mondani, hogy azért a pár másodpercért is [Nekem] érdemes kifizetni a mozijegyet. A TV Spotokat meg köszi szépen! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hol-mit láttál a végéből, de én ezzel kérkednék a helyedben...
      Várjuk már ki türelemmel a filmet, pls.

      Törlés
    2. Oké, sajnálom.. Csak izgatott vagyok miatta :))...

      Törlés
  6. Na, összeraktam a spotos gyűjtőposztot is. :) Holnap ki is teszem.

    VálaszTörlés
  7. Egy amerikai blog szerint a vége fogja okozni a legtöbb meglepetést, mert olyan grafikával készítették el.

    VálaszTörlés