2013. november 10., vasárnap

Képek a Futótűz hivatalos sajtótájékoztatójáról

Előkerült pár kép a Futótűz sajtótájékoztatójáról, de egyrészről néhány közös fotón kívül csak Jenniferről találok portrét, másrészt meg sehol egy cikk, riport, interjú az eseményről. Misztikus.
A másik gondom, hogy holnap premier, de semmi premierhangulatom nincs. :(

Azért íme a képek. Mondjuk csak kevés, mert nem akarom Jennifert 125 példányban hozni (más meg nincs), de majd kaptok hozzá linket.

UPDATE: Előkerült még pár kép a sajtókonferenciáról, azért hozom előre megint ezt a bejegyzést. Mondjuk még mindig bőven kevés, de legalább kicsivel több, mint tegnap este. Interjúk még mindig semmi.



10 megjegyzés:

  1. Furcsa, de nekem sincs premier hangulatom. Egyébként az első képen Josh tényleg megcsípi Jen fülét vagy csak én néztem félre? Olyan szokatlan még mindig Jen-t rövid hajjal látni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megcsípi. :-D és még a tetkója is kilátszik, ami tök ritka. :-D

      Sztem a premier hangulat majd jön magától holnap. ;-)

      Törlés
  2. több mint egy hónapja nem tudtam meglátogatni az oldalt és amikor visszanéztem az előző bejegyzéseket meg az új előzetest, olyan szinten bezsongtam, hogy nem tudtam levezetni az energiámat és össze-vissza ugráltam...köszi hogy feldobtad a mostanában elég szar napjaimat! :) Írisz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Örülök neki, ha tényleg így van!
      Üdv újra itt!
      Van mit olvasnod, az egyszer biztos!!

      Törlés
  3. Jó képek, Josh pedig nagyon vicces :D
    Vivi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó képek :)

    T.Vivi

    VálaszTörlés
  5. Bevállalnám Josh tetkóját, igen tetszik :)
    Köszi Ancsi a naprakész híreket :)
    Pár napja fedeztem fel a blogodat. Ugyanolyan ügyesen és lelkesen vezeted, mint annak idején a twinform-os oldalt Annie és Barbie. Gratulálok ;)
    Lulcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, köszönöm, hogy ezt mondod, nagyon jól esik.
      Én is törzsolvasójuk voltam, és igyekeztem nagyon sokat tanulni tőlük!! :)
      Mondjuk annyira jó sose leszek, mert én nem fogok fennmaradni hajnalokig egy-egy esemény miatt, de hát ez nem is verseny, ráadásul szívesen jártok ide, nekem az a fontos :)

      Üdv itt!!

      Törlés
    2. Akkor te is Twilight-fan voltál? Amikor vége lett az utolsó résznek, egyik haverom ajánlotta Az éhezők viadalát, mert szerinte az is teszene nekem. Persze kapásból nemet mondtam neki. :) Most pedig újra ugyanabban a lázban égek, mint a Twilight alatt. Bújom a könyveket és alig várom a filmet. Brutáljó érzés :)
      Az pedig csak hab a tortán, hogy az oldal segítségével megoszthatjuk az élményeinket.
      Köszi érte :)
      Lulcsi

      Törlés
    3. De még mekkora fan voltam! Sőt, ha három éve Halloweenkor Jodelle Ferland nem öltözik Katnissnek, nem is tudom, én mikor tudok a sorozatról és hogy állok hozzá, ha nem magam fedezem fel és járok utána. Így ez lett belőle :))
      Azért bármennyire szeressem is az Éhezők Viadalát, nekem hiányzik az Alkonyat hangulata is. :(

      Törlés