2013. november 6., szerda

Josh Hutcherson ACCIÓN interjú

Solonának köszönhetően olvashatjátok az ACCIÓN interjú sorozat Josh Hutcherson részét. Szeretni fogjátok, ígérem. :))

A fiú A gyerekek jól vannak című filmből továbbra is válogat a kasszasikerek és a független alkotások között. Josh Hutcherson visszatér szőkére festett hajával, hogy ismét eljátssza a mindig hűséges Peetát a Futótűzben. A színész mesél nekünk a Hawaii-i forgatásról, a rendezőváltásról, és arról, milyen jól kijön Jennifer Lawrence-szel.

Az éhezők viadala: Futótűz-nek új rendezője van. Miben különbözik Francis Lawrence Gary Ross-tól?
Nagyon különbözőek, és különleges rendezői stílusuk van. Mindketten tökéletesek voltak a saját feladatuk ellátására. Mindketten nagyon különböző dolgokkal járultak hozzá ahhoz, hogy zseniális filmek szülessenek. Nekem úgy tűnik, hogy Francis stílusát az jellemzi, hogy többet beszélünk a dolgokról, és utána hagyjuk, hogy maguktól történjenek az események. Forgatás előtt átbeszéltük, azután pedig hagytuk, hogy sodródjunk az eseményekkel. Gary pedig nagyon belefolyt az adott pillanatba, és azokat rendezte. Mindketten zseniálisak, és feladják a leckét a színészeknek. Mindketten kemények és jók, de nagyon mások.

Azt hiszem, nagyon jól kijössz Jennifer Lawrence-szel. Mesélj a kapcsolatotokról…
Nem is tudom, hol kezdjem. Elég bonyolult (nevet). Totálisan őrült. Nagyon jól szórakozunk együtt. És ez az első pillanattól így volt, mióta megismertük egymást. Mindketten Kentucky-ból vagyunk, és azt hiszem, ez is befolyásolta a kapcsolatunkat. Amint megtudtuk a másikról, hogy Kentucky-ból való, feljogosultnak éreztük magunkat, hogy hülyéskedjünk egymással. Nem tudom, miért, de így történt. Az őrültségen kívül igazi barátság van közöttünk. Bármelyikünk akar is beszélni a másikkal, mindig ott vagyunk egymásnak, hogy meghallgassuk. Ez igazán szuper.

Egy kicsit olyan, mintha testvérek lennétek?
Igen. Neki van két bátyja, és kicsit a család tagjának érzem magam.

Ezen kívül úgy tűnik, hogy szeretsz vele csipkelődni, és a film forgatásán is többször előfordult…
Imádom ijesztgetni és felidegesíteni, mert olyan viccesek a reakciói.

És elhitetted vele a mocsaras jelenet forgatása közben, hogy össze fog szedni valami fertőzést a lábával…
Totál ideges lett. Egyfolytában ezt hajtogatta: „El fogok kapni valamit? Hogy néznek ki a lábaim?” Imádom ilyenekkel szívatni, főleg őt, másokat úgy általában nem szoktam (nevet).

Az új szereplők között van Philip Seymour Hoffman. Feszélyezett, hogy vele kellett dolgoznod?
Egy kicsit. Zseniális kisugárzása van a forgatásokon. Hihetetlen színész, olyan személy, akit mindig is csodáltam. Imádom az összes filmjét, lenyűgöző a pályája. Az összes általa játszott figurát hitelesnek találtam. Így hát igen, kicsit feszélyezett a dolog, bár csak néhány jelenetem volt vele, nem volt túl sok közös pillanatunk. De az a kevés nagyon jó volt.

Mit gondolsz, mi a titka a franchise-nak, hogy olyan neves színészeket is magához tud csábítani, mint ő vagy Woody Harrelson vagy akár Donald Sutherland?
Először is a könyv. Nagyon jól van megírva és sokak által kedvelt mű. Az összes szereplő árnyalt és érdekes. És a másik dolog, ami vonzza az embereket, az maga Jennifer, az Oscarjával és a többi dologgal, ami olyan tiszteletreméltó. Sokaknak az a legnagyobb csábítóerő, hogy vele akarnak dolgozni. De ki ne szeretne? Hihetetlen személy. Úgy gondolom, ő az egyik ok, amiért ilyen nagy kaliberű színészek is csatlakoztak a projekthez.

A Futótűzben elég sok a vizes jelenet, tekintve, hogy a viadal ez alkalommal egy szigeten játszódik.
- Elég nagy kihívás volt. Főleg, mivel a vizes jelenetek egy részét Hawaii-n forgattuk, ahol a víz fantasztikus és kellemes hőmérsékletű. De a másik részét Atlantában forgattuk, ahol a víz fagyos volt. Voltak napok, amikor a bőségszaru körüli jeleneteket forgattuk, a vízben voltunk, és szerintem max. tíz fokos lehetett a víz, a levegő hőmérséklete pedig nem lehetett több két foknál. Volt olyan reggel, amikor elkezdtünk forgatni, és a bőségszarut jég borította, és be kellett ugranunk a vízbe. Rettentően hideg volt!

Gondolom a forgatás hawaii-i része sokkal kellemesebb volt…
Hawaii fantasztikus. Másodjára forgattam ott. Először az Utazás a föld középpontja felé második részének köszönhetően jutottam el oda pár évvel ezelőtt, és hihetetlen volt. Szóval most kicsit úgy éreztem, én vagyok az az ember a csapatban, aki tudja, hogyan is működik Hawaii (nevet). Igazából lövésem sem volt persze, de szuper volt ott lenni. Olyan megnyugtató. Volt egy házam a tengerparton, és egy hosszú forgatási nap után, mikor láthatatlan szörnyek ellen küzdöttél, vagy tudom is én, jó érzés hazaérni és végigsétálni a homokban, a sekély vízben, és kikapcsolni. Csodás érzés. Hawaii rendelkezik valami igazán különleges hangulattal, nagyon nyugodt hely. Nagyon jó energiákat áraszt magából.

El tudtad kicsit kalauzolni a csapat többi tagját?
Egy kicsit igen. És sokszor meg is hívtam őket magamhoz, mert fantasztikus házat találtam. Mindenki máshol akart lakni, de én ezt mondtam nekik: „Nem, nem. Itt kell laknotok.” És én így is tettem, és végül mindenki azt mondta, hogy megtaláltam a tökéletes házat. Hétvégente sütögetést rendeztem, vagy csak átjöttek a többiek úszni a medencében vagy a tengerben. Szuper volt.

Nagyon fiatal korod óta színészkedsz. Kezded már érezni a hírnév súlyát?
Azt hiszem, ez ezzel a hivatással jár. Meg kell fizetned ezt az árat. Ez persze nem jelenti azt, hogy szeretem is. De ennek ellenére, nagyon szerencsésnek érzem magam. Nem kellett túl sokat foglalkoznom a témával. Imádok filmeket forgatni. Azt hiszem, vannak olyanok, akik azért állnak a kamera elé, mert szeretik a csillogást és a hírnevet, amit ez a foglalkozás magában foglalhat. De számomra az lenne a legjobb, ha lehetnék színész a hírnévvel járó felhajtás nélkül. Nekem ez egyáltalán nem tetszik.

Azt hiszem, tényleg régóta színész akartál lenni…
Mióta az eszemet tudom. A szüleim azt mondják, négy-öt éves lehettem, mikor már azt mondogattam, hogy a tévében akarok szerepelni, de én nem emlékszem. Arra igen, hogy szerepelni szerettem volna, és hogy utáltam a gimis színjátszó darabjait. Mindig olyan giccsesnek és valótlannak tűntek (nevet). Elég cinikus voltam az iskolai színdarabokkal kapcsolatban.

És hogy viselkednek veled az Éhezők viadala rajongói?
Hihetetlenek. Az alapján, amit eddig láttam, nagyon-nagyon kedves emberek. Nem szoktam felmenni Twitterre, vagy ilyen helyekre, mert ha túl sok negatív kritikát olvasok, az egy idő után fáj. Sértik az érzelmeimet. Ezért inkább távol tartom magam tőlük. Tudom, hogy vannak jó és rossz dolgok is, de velem eddig mindig nagyon kedvesek voltak. Minden rendezvényen nagyon szenvedélyesek, rengeteget kiabálnak és megmutatják a film iránti támogatásukat. 
Forrás: ACCIÓN

4 megjegyzés:

  1. Tök aranyos ahogy Josh Jent szivatja :) Jó lett a cikk, köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett! Köszi a fordítást Salona. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó cikk! :) Köszi a fordítást!

    VálaszTörlés
  4. Szívesen :)
    Nagyon bejön Peeta kabátja :D

    VálaszTörlés