2013. november 8., péntek

Jennifer Lawrence és Francis Lawrence Tumblr Chat

Míg a srácok Twitteren nyomták, Jen és Francis a Tumblr közönségének kérdéseire válaszolt. Az eseményről az egyik oldal készített egy írásos átiratot, azt fordítom most Nektek!


Jennifer, tisztában vagy azzal, hogy gyakorlatilag Te vagy a Tumblr királynője? Rengeteg blog készül azért, mert ennyire csodálatos vagy, szóval úgy éreztem, jó, ha ezt tudod. Köszönjük Neked!!
Jen: Köszönöm, nem tudtam. Soha nem járok fel a Tumblr-re és keresek rá magamra, de akkor majd pótlom! Nem, vicceltem, nem fogok. Nem tenne túl jót nekem.

Francis, az előzetesek alapján ez a film hihetetlenül jól néz ki és teljesen könyvhű, mégis van olyan jelenet, amit nem sikerült beletenni a filmbe, és úgy érzed, bárcsak bekerülhetett volna?
Francis: Szerintem sok mindent bele tudtunk tenni. Nagyon szorosan együttműködtünk a könyv szerzőjével és azon dolgoztunk, hogy a legemlékezetesebb jelenetek és jelenetsorok belekerüljenek. Én elégedett vagyok azzal, amit sikerült beleszuszakolni a filmbe. Szerintem a rajongóknak tetszeni fog!

Jen, rengeteg olyan idézet származik tőled, amit akkor mondtál, amikor először találkoztál valakivel. Mit mondtál Francisnek először, amikor megismerkedtetek?
Jen: Elnézést kértem, amiért késtem, mert valamiért azt hittem, egy teljesen másik étterembe beszéltük meg a reggelit, ráadásul beleköptem a tojásomat az ő sonkájába. Teli szájjal beszélgettem, és ez volt az első alkalom, amikor az új főnökömmel találkoztam, és beszéd közben egy kis darab tojás kirepült a számból. Olyan volt, mintha lassítva azt mondtam volna, hogy "woooo".

Jennifer, mi volt a kedvenc ételed, amit Hawaii-on megkóstoltál?
Jen: Csak olyanok jutnak most eszembe, amit nem akartam megkóstolni, de meg kellett. Ilyan volt a spam sushi, amit Francis szeret, de én nem voltam kíváncsi rá. Úgy nézett ki, mint a macskakaja. És nyers halat is ettem. Borzasztó volt. Kegyetlenül. Viszont a szállodámban a mojito nagyszerű volt.
Francis: A spam sushi jó volt. Nagyon jó.

Mindkettőtökhöz szól a kérdés, melyik volt a forgatás legviccesebb pillanata?
Jen: Ó, a hátsóm. Sam megdöfött a szigonyával. A mutáns majmokkal közös jelenetünk kellős közepén voltunk, mindenféle megkoreografált harcunk volt közben. Valami beleütődött a seggembe. Valami megdöfött. Ezért aztán visszanéztük a felvételt. Josh azt mondta, ősi szellemek voltak, én meg bedőltem neki. Aztán lelassítottuk. Sam szigonyának vége elszabadult és megütötte a hátsómat. Ezért aztán lett egy piros jel a seggemen. Na az vicces volt.
Francis: Azt hitted, valami őskori rovar volt.

Jennifer, pantomimoztál, amikor eljátszottad, hogy beleszaladsz a láthatatlan üvegfalba, amikor a fecsegők elől menekülsz, vagy tettek oda valamit? Mert ha az előző, akkor lenyűgöző pantomimos vagy.
Jen: Ó, ööö, igen, pantomimoztam. 

Jennifer, mennyire vagy jó íjász?
Francis: Elég jól csinálja.
Jen: Egy olimpiai résztvevő íjász volt a segítségem, szóval nincs okom dicsekedni, de nagyon jó instruktoraim voltak. Egy alkalommal háromszor egymás után beletaláltam a céltábla közepébe. Nem mindig sikerül, de néha előfordul.

Francis, tekintve, hogy ez a film ennyire összetett, van benne olyan különleges jelenet, amire figyeljünk majd oda, hogy észrevegyük az apró részleteket?
Francis: Apró részletek. Nos, ha különleges részletekre vágysz, akkor van egy bankett a győzelmi körút elején Snow rezidenciájában. Ott lesz egy remek felvétel a bankett vendégeiről, a Kapitólium lakóiról. Ott rengeteg apró részlet bújik meg a tömegben. Jó móka jól megnézni azt a jelenetet.

Helló, Jen! Ha Panem a valóságban is létezne, akkor a körzetekben laknál szívesebben vagy a Kapitóliumban?
Jen: Hmmm, szerintem valami arany középutat választanék. Talán a 2. körzetet választanám, mert nem vagyok akkora s...fej, hogy a Kapitóliumban éljek, de azért itt is vannak jó dolgok. Vagy a 4. körzetben is szívesen élnék, mert ott sok a víz, én pedig szeretem a vizet. Szóval igen, az első néhány körzetből választanám valamelyiket.

Francis, ha a Futótűz filmverzióját valamelyik másik karakter nézőpontjából készíthetnéd el (Katnissén kívül), ki lenne az?
Francis: Szerintem Effie, mert ő érdekes. Furcsa, de különleges. Érdekes lenne végigkövetni az ő látószögéből az egészet!

Jennifer, kamasz korodban kibe voltál belezúgva?
Jen: Justin Timberlake-be. A 90-es évek eleji Justin Timberlake-be. Emlékszem, egyszer vettem egy 'N Sync CD-t. Emlékeztek, hogy a CD-kben voltak ilyen kihúzhatós képek? Úgy zsongtak bennem tőlük a hormonok, hogy majdnem elhánytam magam. Vagy ott voltak a Lawrence Brothers. És egy kicsit Kirk Cameronért is odavoltam.

Francis, ha Neked kellene részt venni egy Éhezők Viadalán, milyen akcióterved lenne? Elrejtőznél mondjuk, hozzám hasonlóan, egy tóban, és megtennél mindent, hogy ne vegyenek észre? Vagy bátrabb lennél, és megpróbálnál erőből nyerni?
Francis: Nem, minden bizonnyal inkább elrejtőznék. Azt hiszem, van itt pár karakter, akik korábban így nyertek Viadalt. Ők a morflingok, mondom azok kedvéért, akik olvasták a könyveket. És szerintem én az ő útjukat követném, vagyis elrejtőznék mindaddig, amíg mindenki más meg nem hal. Szerintem nagy valószínűséggel ez lenne az én módszerem. Gyáva nyúl vagyok.

Melyik ruhában volt nehezebb járni: az Oscaron hordott ruhádban vagy Katniss esküvői ruhájában?
Jen: Az esküvői ruhám egy kicsit kényelmetlenebb volt. Az az ezüstös rész nagyon szúrt. De ha valaha is meg szeretnéd szerezni azt a ruhát, biztos lehetsz benne... hogy soha nem fogják odaadni.

Jennifer, hogyan változtatták meg a rajongók az életedet? Nagyon szeretünk!
Jen: Én magam soha nem voltam rajongótábor tagja. Amikor az ember a forgatáson van, és lelkesedik, ő is azt látja, amit a rajongók, szóval nagyra értékelem a támogatásotokat.
Francis: Ami engem illet, még eléggé az elején járok. Egyetlen rajongó sem látta még a filmet, szóval most még mindenki mellettem áll. Most még rengeteg pozitivitást tapasztalok, de mint mondtam, még az elején vagyunk, meglátjuk mi lesz, ha megnézik majd a rajongók is a filmet!
Forrás: PanemPropaganda

1 megjegyzés: