2013. november 3., vasárnap

Győzelmi Körút, 1. állomás: Philadelphia

Na, megérkeztek az első infók a promó első állomásáról, ahol Sam Claflin, Jena Malone, Jeffrey Wright, Meta Golding és Bruno Gunn képviselte a Futótűz csapatát. Egyelőre egy kép és egy gyors összefoglaló van, ha reggel előkerül még kép, azzal bővítem a bejegyzést.


Az interjúk során a következőkről volt szó:
  • Sam Claflin a Finnickké változásáról mesélt, arról, hogyan lett kockás a hasa, napbarnított a bőre és sima a mellkasa. Beszélt arról is, mennyire élvezte a közös munkát ezzel a fantasztikus szereplőgárdával, és megemlítette, hogy a rajongók olyanok, mintha családtagjai lennének.
  • Jena Malone élvezte, hogy legyőzte a srácokat az edzőteremben, és hogy rengeteget töltött el baltaforgatással. Azt mondja, az egyik legnagyobb rajongó volt már a forgatás előtt is, alig 48 óra alatt olvasta ki a három könyvet.
  • Jeffrey Wright elmondta, hogy nagyon tetszik neki, hogy részt vehet egy korrupt kormány megdöntésében, és hogy szerinte ez olyasmi, amit az emberek is közel éreznek magukhoz. Ha választhatna még egy karaktert az Éhezők Viadalából Beetee-én kívül, Peetát választaná. Mégpedig azért, mert Peeta karaktere nagyon nagy utat tesz meg (és mert Josh olyan édes :). Megemlítette, hogy nagyon nyugodt volt a forgatáson a hangulat, és hogy a film nagyot fog ütni!!
  • Meta Goldingnak nagyon tetszettek a tűhegyes fogai, és hogy véleménye szerint Enobaria sokkal inkább király csaj, nem pedig egy gonosz nőszemély. Elmesélte, hogy a szerepre történő felkészülést magában foglaló edzéssorozat második napján elhányta magát, és hogy nem volt biztos, hogy képes lesz végigcsinálni mindazt, ami a szereppel jár. Kedvenc karaktere Katniss, szereti azt ahogyan túlélte a lány az Éhezők Viadalát.
  • Bruno Gunn szerint a legjobb abban, hogy részt vesz a rorozatban, hogy megismerhetik ezt a rengeteg rajongót. Nagyon csodálja a rajongók Éhezők Viadala iránti tiszteletét és szenvedélyét.
Forrás: QuarterquellOrg

UPDATE: Ahogy ígértem, még pár kép a folytatásban.









Képek: SamClaflinFans, Zimbio

3 megjegyzés:

  1. Jajj ezek a kis összefoglalók is felcsigáztak, várom a folytatást :) és a mert Josh olyan édes :) beszólás nagyon aranyos volt, köszi
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. tök jók a képek!! alig várom már a filmet :) bár nem tudom, h mikor fogom tudni megnézni, mivel nem pesti vagyok és nem tudom, h mikor jut el hozzánk a moziba... remélem nem kell sokat várnom majd.
    most láttam, h arshad feltette youtube-ra a spark számát, ami sajnos nem került fel a cdre. nem linkelem be, mert tudom h ancsi nem szereti, de gondoltam, h megosztom ezt az infót, mert én a girl on fire-jét is nagyon szeretem és nekem ez a száma is nagyon tetszik. most találtam ráés nagyon örülök neki :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyszerű képek készülték, mellesleg Sam milyen jól néz ki. Az interjú során elmondottak nagyon tetszenek. Jena beleélhette magát, ha elolvasta 48 óra alatt a 3 könyvet, Metát kicsit sajnálom, Jeffreytől aranyos volt :) Jól sikerült, mint mindig.

    VálaszTörlés