2013. november 18., hétfő

Bevallotta: Jena Malone a liftben meztelenkedett

[Ma reggel nem tudok hozzájutni a gépemhez meló előtt, úgyhogy ha valami izgi előkerült éjszaka, anélkül ki kell bírnunk délutánig, de mivel nem szeretném, ha csalódottan kellene iskolába indulnotok, hoztam egy rövid, de annál vidámabb szösszenetet :) Hátha erőt ad a mai naphoz. Figyelem! Órák alatt ne jusson eszedbe, mert furcsán fognak rád nézni, ha minden előzmény nélkül felnevetsz. Márpedig a cikk után van rá némi esély ;)]

Azt hiszem, valahogy így kell bulvárcímet gyártani, bár ami azt illeti, természetesen ezúttal sem megyek el bulvár irányba, természetesen az Éhezők Viadala: Futótűz azon jelenetéről lesz szó a cikkben, amelyben Johanna Mason először találkozik Katniss-szel.

Jena Malone liftbeli sztriptíze az Éhezők Viadala: Futótűzben minden idők legjobb karakter bemutatkozása lehet - ám ennek ára volt.
Szexi Kiválasztottként Johanna Mason, Malone karaktere döbbent társai (akiket Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson és Woody Harrelson alakítanak) szeme láttára szabadul meg egy liftben szűk bőrszerkójától. 

Malone számára az első nehézség az volt, hogyan vegye le bonyolult szerelését, amikor egy zsúfolt atlantai szálloda liftjében forgatott egy operatőr és a trió társaságában. Bár a szálloda 49 emeletes, Malone rájött, nincs túl sok ideje a feladat megoldására.
- Ez egy igazán gyors lift volt - mondja - Amikor először kinyílt az ajtó, még félig fel voltam öltözve, és kiestem a liftből. 
- Rájöttem, hogy ehhez időre van szükségem. Meg kellett koreografálnom a jelenetet, mert ott voltak rajtam ezek a karkötők, a ruhának az oldalán volt végig a cipzár, és aztán még a cipőtől is meg kellett szabadulnom. - teszi hozzá. - A szó szoros értelmében egy hat másodperces sztriptízről volt szó. Igazán jó burleszk táncos lett belőlem. 

A forgatási nap végére számtalan felvétel után Malone végül ráérzett a dologra, amelynek végén alig maradt több rajta, mint egy mellbimbóragasz. Ám a film liftezésért felelős asszisztense egy ízben rossz emeletre küldte a liftet, ahol egy gyanútlan vendég várta a liftet.
- Végre sikerült adott idő alatt végeznem - mondja Malone. - És ahogy megfordultam, kinyílt az ajtó. Mire ott állt egy fickó, két csésze Starbucks kávéval a kezében, és be akart jutni a liftbe. Egyszerűen kisétáltam. Azt gondoltam: "Csak menj tovább!" De a fickó teljesen higgadt maradt. Én meg ott álltam, meztelenül, Johanna glóriájának díszfényében, mögöttem Woody Harrelsonnal, Jennel, Josh-sal és az operatőrrel. 
- Életem legjobb pillanata volt. - fűzi még hozzá.
Forrás: USA Today

8 megjegyzés:

  1. szerintem a kávés fickónak is ez volt élete legjobb pillanata. :-D

    VálaszTörlés
  2. Ajj tuti, hogy csak nyaktól felfele fogják mutatni vagy hátulról :S xD

    VálaszTörlés
  3. köszi ancsi, nagyon feldobta ez a reggelem.xd detényleg.:D ezek szerint nagyon könyvhű egy filmnek nézünk elébe. én ennek csak örülök˘˘

    VálaszTörlés
  4. Én nem vagyok perverz, és nem érdekel annyira Jenna Melone teste, de örülök, hogy belerakják.:D
    VIszont Peetaval egyet értek, tuti csak hátulról vagy nyakig fogják mutatni...:D 16 karikás csak a film!:D
    Viszont amennyire elmehettek elmentek a készítők, a tiszta meszetelenkedést elkerülve!:D Ez tetszik. Viszont a trió 2 férfitagjának, és az operatőrőknek jó lehetett.... Meg persze a kávés srácnak is.:D Vajon hányszor kelett végig nézniük a sztriptízelést?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom elég sokszor xD

      Amúgy lesz ez az új magyar film amiben premier plánban látható több hölgy fedetlen keble és 12-es besorolású, szóval még nem biztos :D

      Törlés
    2. Igen... ez már kezd szánalmas lenni!:D Nem szoktam filmekkel előítéleket hozni, de az.... jézus, már a történet is rosz. Viszont h iyleneket mutatnak benne, meg maga a film témája már nem 12 karikás... hanem 16. Persze ha egy csep vér lenne benne...:D
      Amúgy miylen jó lett volna ha én ezt a cikket Kémia doga elött olvasom!:D Máshogy állok hozzá a naphoz.

      Törlés
    3. Az a film tényleg egy borzalom lesz és a korhatárbizottaág nagyot hibázott, de ha ez nekik normális, akkor igen is legyen csak egy rendes Johanna jelenetünk xD

      Törlés
  5. Örülök, hogy sikerült olyan témát találni, amellyel kedves férfi olvasóimat is elő lehetett csalogatni odújukból ;)

    VálaszTörlés