2013. november 11., hétfő

Az első képek Londonból

Na, nyilván ezeket is most találtam meg, amikor kiraktam a Willow Shields cikket is, azért azt se hagyjátok ki :), de megérkeztek az első képek Londonból, a Just Jared jóvoltából. Nyugi, még semmiről nem maradtunk le, ezek tuti nem a premierről vannak - hanem az úgynevezett Photo Callról. Azért a srácoknak ejnye, felöltözhettek volna normálisan is :) Viszont a helyszín dögös.

Vigyázat! Néha frissül a bejegyzés.








Forrás: Just Jared



Forrás: Tumblr

7 megjegyzés:

  1. Természetesen nekem is most kezdpdik az edzésem >:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért csúnya dolog volt a Lionsgate-től, hogy nem egyeztettek a premier időpontjáról a röpiedződdel ;)
      Én bezzeg ellógom az edzést :)

      Törlés
  2. Lehet tudni mi ez a piros (virág?) kitűző rajtuk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második vh miatt van.nov 11-én ekkor lett vége az angoloknak a háború és a pipacsot szimbolizálja a kitűző,ami a francia és belga vidékeken nyíltak.és ezzel az elhunytakra emlékeznek.nagyjából ez a kitűző jelentése.ncsi

      Törlés
    2. Köszi a választ! Ma is okosabb lettem! :-)

      Törlés
  3. Hát jah a srácok vehettek volna példát az idősebbektől xD amúgy Liam még a premierre sem szeretne megborotválkozni? Vagy ez csak engem zavar?

    VálaszTörlés
  4. Egyéb a kitűzőjük mit szimbolizál?
    Vivi

    VálaszTörlés