2013. november 15., péntek

3 új jelenet a Futótűzből

Jujj, nagyon izgi, de újabb másodperceket láthatunk a filmből. Három jelenet került elő, amelyek rövidkék ugyan, de azért izgalmas pillanatok. Aki a mozira tartalékol, az nehogy kattintson. És igen, tudom, hogy sok a jelenet (immáron 8, a hétvégén bővítem a Gyűjtőposztot is), de nekem azért csillapítja a filméhségemet. Aki szintén így van ezzel, annak sok szeretettel, de megmaradnak ezek a film utánra is az oldalon, ha akkor elevenítenétek fel ezeket az élményeket. 

Ami pedig a sorszámokat illeti, az 1-4. már fenn van a gyűjtőposztban, az 5. a Cinna-Katniss végső búcsú (amit eddig csak gyenge minőségben láthattunk - és mivel még ma is csak most tudtam gépközelbe kerülni, még nem nyomoztam utána), és itt csatlakozunk az újabb 3 jelenethez.

6. "Convince me" - "Engem győzzön meg!"
[Izé, ennek a videónak is le kéne vágni az elejét-végét, majd megteszem, ha más addig nem oldja meg nekem az odakintiek közül.]



7-8. "Secrets" és "Make Them Pay For It!" ("Titkok" és "Ezért még megfizetnek!")
Mondjuk a 7-es frankón ábrázolja, miért szeretem én Sam Claflint színészként. 

2 megjegyzés:

  1. Hűűű, az Effie-s jelenetet ki is hagytam, basszus. Akkor nem is 8 van, hanem 9.

    VálaszTörlés
  2. Huha! A Snow es Katniss kozotti beszelgetesben szinte tapinthato a feszultseg.. Koszi, Ancsi !

    VálaszTörlés