2013. október 10., csütörtök

TikTak7: Újraindul a TheCapitol PN oldala és egy új videót is láthatunk

Este 8 órás időzítéssel megjelent egy cikk az egyik kinti rajongói oldalon, amely arról szól, hogy felfedték az általam hiányolt visszaszámlálás 7. meglepetését, amelynek egyik eleme a TheCapitol.pn oldal újraindulása (miért nem elég nekik a CapitolCouture ???).

Mindenesetre az oldalon mindenféle izgalmasságok várják majd a rajongókat, például készíthetünk majd saját kapitóliumi azonosító kártyát, amely összeköthető lesz a TheHungerGamesExplorer oldalon létező regisztrációnkkal. 

Továbbá új képeket és egy vadiúj videót is ígér a bejegyzés. A videóban majd a Kiképzőközpontban vethetünk egy pillantást a Kiválasztottakra.

UPDATE: Este 10-re elindult az oldal és előkerült a videó is. Nem merem azt állítani, hogy megkaptuk az első jelenetet a filmből, de szerintem ez majdnem az: konkrétan több jelenet összevágva.
Íme a videócska. Rövidke, de elég látványos! Addig nézzétek, amíg le nem tiltják!!
Ha van más új az viszont tényleg csak reggel jön.

Na, 10 percet bírt fenn a videó, le is szedték.
ITT azonban megnézhető, ez a hivatalos helye, innen tán csak nem tűnik el. Amint találok, teszek be beágyazható verziót!

Aki ott nem tudja megnézni a videót, az itt most remélem, végre láthatja :)

12 megjegyzés:

  1. Azta, ez nagyon badass. :D

    VálaszTörlés
  2. Jujj. Sztem ez filmjelenet. Egy ütős zene alá és már kész is.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon király!! Most néztem csak fel de úgy látom, hogy kevesebb mint fél óra alatt leszedték úgyhogy egyszer sem tudtam megnézni !! Nagyon örülök neki! Mindenesetre azért várom, hogy újra felrakják. Nagyon kíváncsi vagyok rá, mivel az új képek is eléggé ígéretesnek hangzanak!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, még itt vagy, mert tettem be linket, amin megnézheted :)
      De most már muszáj aludnom, de reggel hozok képi anyagot, ha lesz!!

      Törlés
    2. Ezer köszönet és jó pihenést!! :D

      Törlés
  4. Az a Capitol Tv a végén egy kicsit megijesztett. Hirtelen....olyan érzésem lett hogy én vagyok az egyik körzetlakó akinek bejátszottak egy felvételt hogy hogyan készülnek a versenyzők...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon király videó!! :DD Egymás után vagy ötször megnéztem!! Örülök, hogy találtál linket :) Még új vagyok errefelé, de nagyon tetszik az oldal :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy idetaláltál, jó böngészést :)

      Törlés
  6. Nekem sajnos nem működik a hivatalos oldalon sem, úgy nézem, bejelentkezés kéne hozzá, de nem hagyja kitölteni az adatlapot, úgyhogy még várok, hátha később megkegyelmez. :D Vagy felkerül a videó máshova is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elviekben minden további nélkül, simán kattrra bejön a videó.

      De folyamatosan keresem YT-on.
      Ilyenkor szokott 2 nap korlátozás lenni, aztán terjedhet csak, mint a pestis ;)

      Törlés
  7. Úristen, hát ez a videó baromi jó :-)
    Eszembe jutott a jelenet az első filmben ahogy készülnek :)

    VálaszTörlés
  8. LOL, emlékeszem, hogy ez a rész nem annyira jött be a trailer-ben, most másodjára már jobban tetszett :) A filmben meg imádni fogom :D

    VálaszTörlés