2013. október 8., kedd

Teen Vogue HG Special, 2. rész - Gyilkos kémia

És izé, itt ne a holnapi kémia dolgozatra kell ám asszociálni :P

Katniss fej-fej mellett harcol a 4. körzet Kiválasztottjával, Finnick Odairrel, akit a brit színész, Sam Claflin alakít.


Jennifer, fontos volt számodra, hogy főszereplőként egy bizonyos légkört megteremts a forgatáson?
Jen: Én csak azt akartam, hogy mindenki jól érezze magát. Amikor újak csatlakoznak a csapathoz, az tud kínos lenni, de mindenki nagyon jó fej volt - még te is, Sam.
Sam: Először egy ügyességi edzésbe botlottam. Az íjászkodásodat látva teljesen elszégyelltem magam. Eléggé megfélemlítettél.
Jen: Pusztán az arcom látványával.
Sam: Igen. Tényleg megzavart. (nevet) Nem, nyilvánvalóan jó példakép vagy.

Hogyan fognak a karaktereitek kapcsolatot teremteni egymással a filmben? Nektek igencsak... bonyolult kapcsolatotok van.
Jen: Finnick a legmegnyerőbb férfi a Kapitóliumban. Katnisst először teljesen összezavarja, de aztán minél jobban megismeri, annál inkább megérti és tiszteli. Elég különös barátságba kerülnek.
Sam: Finnick elég sármos és karizmatikus fickó, de mélyen belül nagyon bizonytalan, és ez árnyékot vet külsejének szépségére.

Adtál Samnek valamilyen tanácsot?
Jen: Mondtam neki, hogy minden nagyon hamar meg fog változni.
Sam: Amikor a film megjelenik, mi épp a következő rész forgatásának közepén tartunk majd. Egy újabb nagyon sűrű év következik.
Forrás: Teen Vogue

2 megjegyzés:

  1. Egyre jobban megkedvelem Sam-et. Szóval örülök ennek az interjúrészletnek is. :))

    VálaszTörlés
  2. Hát imádom ezt a két dinkát :)
    Köszi Ancsi , várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés