2013. október 29., kedd

Szkennek a Futótűz hivatalos mozikalauzából

A Futótűz Hivatalos Mozikalauzában a film készítésének apró részleteit mutatják be. Ebből a könyvből kaptunk most szkenneket fotókat - nem hivatalos úton, kinti rajongóktól.
Két dologra szeretném felhívni a figyelmeteket a következő képek kapcsán: 1. Nagyon gyönge minőségűek (franc se érti, hogy miért fotóznak, miért nem szkennelnek amerikai rajongótársaink), 2. nagyon SPOILER-esek. Egyet teszek ki előre, mert erről talán láttunk forgatási képet, a többi az ugrás után látható és saját felelősségre megtekintendő. Én megint csak szóltam :) Viszont izgik a képek, nyilván. :) 






















Forrás: Tumblr via RealOrNotRealNews

15 megjegyzés:

  1. Huuuu-ha nagyon állat képek lettek!! Kökörcsinen elkapott a röhögőgörcs :D
    Remélem megkapjuk a képeket jobb minőségben is...
    Mumus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ebben nem vagyok biztos. Az első filmnél nem kerültek elő.

      Törlés
  2. azért ebben is vannak újdonságok :) Johanna gondolom a véresőből szabadult, meg Finnick fürdetése... Jaj, erről most eszembe jutott, hogy vajon benne lesz-e a filmben az a jelenet, amikor Katniss és Finnick bekenik az arcukat és ráhozzák a frászt Peetára :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az újdonságokra utaltam, amikor szóltam, hogy SPOILER-es :D

      Azt a jelenetet meg nagyon szeretem, mert oldja a feszültséget, és nagyon aranyos jelenet :)

      Törlés
    2. énis éppen ma gondoltam rá, hogy remélem benne lesz :D egyébként meghaltam a képek láttán :OOOO

      Törlés
    3. Én mindennek ellen tudok állni, kivéve a kísértésnek XD
      Na, szóval a képek nagyon bejövősek, még ha ilyen minőségűek is :) Remélem benne lesz a jelent, amit írtál. Kell ide majd egy kis humor is, sőt akár a kádas is benne lehetne :D Kökörcsin nagyon LOL. Amúgy szerintem jó a színe, hiszen így könyvhű. Bár, ha így haladunk akkor a Kiválasztott 1-ben szürke, a 2-ben meg tarka lesz XD

      Törlés
    4. Azt én is nagyon szerettem, szóval remélem, hogy benne lesz.

      Törlés
  3. Hát az mondjuk kár...akkor letöltöm ilyen minőségben :D
    Mumus

    VálaszTörlés
  4. Egyébként...a kiválasztottak az interjú során állni fognak?
    Mumus

    VálaszTörlés
  5. mért lett kökörcsin vörös?:c remélem a kiválasztottban visszatér a foltos cica :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, miért lett Kökörcsin vörös, de pár hete róla már volt kép, szóval ez még nem is olyan újdonság (hacsak nem azóta találtál rá az oldalra :).
      Hogy a Kiválasztottban milyen macskával fognak kerge-macskázni, azt passzolom, de szeretem azt a jelenetet is :)

      Törlés
    2. igen, már láttam hamarabb is hogy Kökörcsin vörös lesz..:( mér régóta "figyellek" titeket.:)
      [spoiler]
      nekem az is tetszik amikor Katniss visszamegy a régi házukba vadászat után, és ott találkozik Kökörcsinnel.:D

      Törlés
  6. Úúúristen. Ezek a képek! És a tengerpartos jelenet meg még mennyi jó!! Bocsi, hogy nem tudok összefüggően írni, de baromira feldobtad a napom! És az is igaz, hogy nyugodtan szkennerhetnének, viszont a lényeg így is kivehető és már ez is valami. :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jók a képek :) nekem tűnt csak fel, h nincs finnicken karkötő? én majd a londoni premiertől fogom kerülni az oldalt addig amíg nem látom én is a filmet... szval nekem az az időszak lesz nagy kísértés, hiszen mindennap elolvasom a cikkeket, amiket ancsi feltöltesz. nehéz időszak lesz. készülök rá lelkiekben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaj, nem szeretném, ha kerülnéd az oldalt :(
      Tudod, hogy úgyis szólok, ha spoileres anyagra számíthattok, és lesznek - minden bizonnyal egyéb cikkek is :)

      Törlés