2013. október 30., szerda

Stephanie Leigh Schlund a Futótűzben való szerepléséről

Stephanie Leigh Schlunddal a LINE magazin készített egy interjút, amelyben három kérdés erejéig a Futótűz is szóba kerül.  


Mesélj nekünk arról a pillanatról, amikor megtudtad, hogy csatlakozol az Éhezők Viadala csapatához!
Az ügynököm felhívott, és elkezdett szórakozni velem, hogy én vagyok-e Stephanie Leigh Schlund? Ez a "Te címed?" "Ez a Te születési dátumod?" Legalább tízszer válaszoltam, hogy igen, igen, igen, majd megkérdezte, hogy "Te játszod Cashmere szerepét a Futótűzben?" Majd azt kiabálta, hogy "IGEN!!", mire kitörtek belőlem az érzelmek. Úgy kértem kölcsön egy tollat a pincértől, hogy lejegyezzek pár dolgot, majd elfelejtettem visszaadni. Mostanra az az én szerencsetollam.

Mit élveztél legjobban Cashmere szerepében, és melyik volt a kedvenc jeleneted?
Tetszett a szerep fizikai vonatkozása. Nagyon szerettem a Bőségszaru jeleneteket. Egy kivétellel mindent.

Meg kell kérdeznünk, milyen volt a hangulat a forgatáson és azt pedig különösen, hogy milyen volt a közös munka Jennifer Lawrence-szel?
A hangulat nagyon vidám volt és energikus. Nagyon idegesítő módjait találtuk ki annak, hogy szórakoztassuk magunkat és egymást.
Forrás: LINE

1 megjegyzés:

  1. Gondolom az a rész nem tetszett neki amikor Johanna megölte :p
    Csak én érzékeltem hogy a Jennifer témát kikerülte? Mármint nem adott egyenes választ...
    Mumus

    VálaszTörlés