2013. október 20., vasárnap

Josh Hutcherson és Sam Claflin kérdezz-felelek a SciFiNow-ból

Egész sok újdonság van ebben a két kis cikkecskében, még akkor is, ha már olvasott történetekkel is találkozhatunk. Klassz anyag.
Kezdjük Josh-sal :)

Hogyan jellemeznéd Peetát a második filmben?
Az elején elég hűvös a kapcsolata Katniss-szel. Rossz érzés, amikor egy ember szerelmes valakibe, másik viszont nem viszonozza ezt. Ahogy a Körút halad előre, Peeta rájön, milyen sz*r ez az egész, és hogy Katnissnek igaza van: mekkora baromság, hogy végig kell járniuk a körzeteket és szembenézni azoknak a Kiválasztottaknak a családtagjaival, akiket ők öltek meg. Amikor pedig visszakerül az Éhezők Viadalára, olyan tűz égeti belülről, hogy volt néhány alkalom a filmben, amikor sokkal nagyobb szükségem volt a testi erőmre.

Katniss olyan nő, akibe magad is szerelmes tudnál lenni?
Hűű. Ő egy nehéz eset. Kőkemény csaj. Szeretem az erős lányokat az tény, ő azonban egy kicsit már túl sok nekem. Nekem egy kicsit nyugodtabb emberre van szükségem, aki jobban hagyja, hogy sodorja az ár, ő pedig időnként egy kicsit túlhergeli magát. Nekem olyasvalakire van szükségem, aki kicsit lazább, mint Katniss.

Mi volt a forgatás legviccesebb pillanata?
Amikor azt a jelenetet forgattuk, amikor meg kellett kérnem Katniss kezét, amikoris fél térdre ereszkedtem, és a nadrágom elszakadt épp az ülepénél. Ez egy nagyon vicces pillanat volt, mert megpróbáltuk végig felvenni a jelenetet, ám ezalatt Stanley Tucci és Jennifer Lawrence mindvégig ott ültek. Én pedig ott mosolyogtam abban a tudatban, hogy a nadrágom el van repedve épp a közepén, így aztán elnevettük magunkat, így végül félbe kellett szakítani a felvételt. Nagyon vicces volt, de azért egy kicsit zavarba ejtő. De nem egy jó ómen, hogy első alkalommal, amikor megpróbálom megkérni egy lány kezét, elreped a nadrágom. El vagyok átkozva, teljesen el vagyok átkozva.

Hasonló kérdéssor Sam Claflinnel az ugrás után :)


Milyen kihívásokkal találtad magad szemben?
A fizikai kihívások kicsit nehéznek bizonyultak. Miután elolvastam a könyveket és teljes mértékig tisztában voltam a rajongók kiválasztásommal kapcsolatos reakcióival, ez arra ösztönzött engem, hogy még keményebben dolgozzak és elérjem az alapvető célt, hogy szexistenné váljak. Függetlenül attól, hogy nem az én döntésem volt, hogy megkapjam a szerepet, csak azt mondhatom, én megtettem mindent, ami tőlem telt.

Konditerembe járáson kívül hogyan készültél erre a szerepre?
Az embernek tisztában kell lennie azzal, hogy mi következik karaktere számára, különösen Finnick esetében, akinek az útja a harmadik könyvben drasztikus fordulatot vesz. Meg kellett, hogy ismerjem a történet ezen elemeit is, és a második filmben érezhető bizonytalanságait is, hogy azokban a pillanatokban, amikor ezekbe a helyzetekbe kerül, akkor az embernek tudnia kell, hogy miért került oda, és hogy Annie Cresta miért jelent számára olyan sokat.

[Francis Lawrence először] azt mondta, "Nem próbálnád meg kicsit jobban érzékeltetni a sebezhetőségét?" Mire én, "Nem, ő nem sebezhető, ő magabiztos." Nekem egy nagyon kétdimeziós rálátásom volt Finnick életére. De ami nagyszerű és nem csak Finnick karakterére igaz, hanem minden karakterre, hogy igazából háromdimenziósak és nagyon összetettek.

Anélkül, hogy bármi fontosat elárulnál, tudnál mesélni egy kicsit részletesebben arról, milyen irányban halad tovább a Futótűz?
Azt hiszem, ez a történet arról szól, hogy az embernek meg kell küzdenie azért, amit gondol, és amiben hisz. Katniss úgy véli, hogy az összes Kiválasztott tisztában van azzal, hogy az, hogy újra visszalökték őket az Arénába, az rossz dolog. Ők mind azt hitték, hogy túl vannak rajta - hogy most már szabadok lehetnek - és tudják, hogy átverték őket. Amikor Katniss belép Finnick életébe, képes odamenni hozzá, hogy "Tudod mit? Te inspirálsz mindannyiunkat, Te vagy a felkelés szimbóluma, az ember önmagáért való kiállásának jelképe", és remélhetőleg ezt mindenki más is felismeri.
Forrás: SciFiNow

6 megjegyzés:

  1. Imádom a kérdezz-feleleket, szóval nagyon tetszett ez is. Köszi a fordítást. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon jó! Imádom Samet és Josht is és ez a kérdezz-felelek nagyon tetszik! Köszi Ancsi, feldobtad a reggelem! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem már az is feldobna, ha a 11:32-t a "reggel" vonatkozásában említhetném :D
      De persze örülök :)

      Törlés
  3. Nagyon jó ez a kérdezz-felelek, jó cikk lett :)

    VálaszTörlés
  4. Most elképzeltem, ahogy Sam leesett állal olvassa a harmadik részben Finnick nagy kitárulkozását (ahogy szerintem nagyon sokan tettük). Élvezetes volt ez a kis kérdezz-felelek, és találtam benne azért számomra újdonságot, köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem arra gondolt Finnick, vagy csak én gondolok másra.
      Amúgy továbbra is rendszeresen duplázol. Nyugi van, kiraklak, semmi rosszat nem szoktál írni ;)

      Törlés