2013. október 30., szerda

Íme a Futótűz háttérzenei albumának számlistája

Na, ez lesz az, amire majd úgy hivatkozunk, hogy a 'score'. Ezek azok a számok, amelyeket a film során háttérzeneként hallunk, nem slágeres zeneként, és amelynek szerzője James Newton Howard. Néhány szám alkalmával ezúttal is előfordulhat, hogy más közreműködők is felvetődnek, az például biztosnak tűnik, hogy a We are a team című szám szerzésében a Coldplay is közreműködött.


A számlistát pedig - amelynek címeiből a film részleteinek hangulatára kapunk utalást - a folytatásban olvashatjátok.


1. Katniss
2. I Had To Do That
3. We Have Visitors
4. Just Friends
5. Mockingjay Grafitti
6. The Tour
7. Daffodil Waltz
8. Waltz in A Op. 39, No. 15
9. Fireworks
10. Anthem
11. Peacekeepers
12. Prim
13. A Quarter Quell
14. Katniss Is Chosen
15. Introducing The Tributes
16. There s Always A Flaw
17. Bow And Arrow
18. We re A Team
19. Let s Start
20. The Games Begin
21. Peeta s Heart Stops
22. Treetops
23. The Fog
24. Monkey Mutts
25. Jabberjays
26. I Need You
27. Broken Wire
28. Arena Crumbles
29. Good Morning Sweetheart

Forrás: THG Australia

8 megjegyzés:

  1. Uh, iszonyat jónak tűnnek... Alig várom, hogy kijöjjön vééégre a film!!

    VálaszTörlés
  2. Ennél egyértelműbb címeket! Viszont, ahogy haladtam lefelé egyre jobban izgatott lettem. Iszonyatosan várom a filmeeet!! Gyere már november 21.!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, egy pillanatra azt hittem, a bejegyzéscímekkel van gondod :)
      Szerintem elég jól követhető azért az eseménysor, talán a 7-es, 8-as nem túl konkrét :)
      Amúgy meg három hét, itt már kb napi 4 friss vár, szóval így tűrhető.

      Törlés
    2. Én a 7-8-asra azt tippelem, hogy a Kapitóliumi estély alatt fognak menni
      Én is nagyon kíváncsi lettem, szuper jó címek szerintem :)

      Törlés
    3. Ja ebben igazad van. Lehetne sokkal rosszabb is a helyzet. Viszont így, hogy napi kb. 4 friss van így egész hamar eltelnek a napok. :)

      Törlés
    4. Solona: Igen, a 7-8 arra esélyes, én csak arra gondoltam, hogy cím alapján annyira nem konkrét, mint a többi. :)

      Törlés
  3. Hát igen már mindjárt itt a film!! És tényleg eléggé egyértelműek a címek, de nem baj :)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon szeretem a háttérzenéket! Az első filmét is úgy imádom! Akkor ez milyen jó lesz!!

    VálaszTörlés