2013. október 25., péntek

Hivatalos előzetes a The Luminers Gale Song és ABBY Again című számából

Bár a szám egy élő verzióját már hallhattátok közel egy hónapja, de most az Entertainment Weeklyben ebből a számból is előkerült egy másfél perces ízelítő a The Lumineers Gale Song című számából:


Továbbá, ha emlékeztek, a németek/osztrákok filmzenei albumán ABBY Again című száma is hallható lesz, amit viszont immáron teljes egészében meg is hallgathatunk!! :)


És bár itt jelezte valaki névtelenül, hogy új jelenet került elő, ez nem állja meg a helyét (amit ő linkelt az ITT már megtekinthető volt). Ugyanakkor egy új spot napvilágot látott (ITT), amelyet azonban a Lionsgate letiltott - a mi országunkban legalábbis. Pedig - állítólag - új jeleneteket is tartalmaz az anyag. Hogy valami szupertitok lehet a dolog mögött, azt ismét jól bizonyítja, hogy az egyik rajongói oldal magát a spotot megosztó bejegyzést is eltávolította oldaláról.
Viszont az 5-ös visszaszámlálás nagyon nincs még felfedve a HungerGamesExplorer oldalán, én azt is nagy erőkkel várom, és nem értem, miért nem kaptuk még meg. Persze nem kizárt, hogy az új spotot kapjuk meg 5-ös meglepiként, de én ezen a ponton azt már nem tartanám elég nagy kaliberű meglepetésnek. Oké-oké, mindennek örülünk. Meglátjuk.


9 megjegyzés:

  1. Nem ismerem annyira a Lumineers-t nem tudom, milyenek a többi számaik, de az biztos, hogy ez most eléggé The Head and The Heart-os. Tetszik. :D

    VálaszTörlés
  2. Lehet megtudom szerezni a TV Spot 3-at, ha meg lesz felteszem, mjad nem listázott vidiként felteszem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nyilván rajta vagyok.
      Tedd már meg, hogy írsz egy nevet ilyenkor, mert olyan rossz, amikor nem tudom, hogy a több "Névtelen" mögött hány ember van, mikor szólal meg ugyanaz, és mikor más.
      A hozzászólás doboz alatt van egy olyan, hogy "Válasz következőként:", oda tudsz írni nevet. Vagy csak a hozzászólásban aláírni egy becenevet. Köszi előre is :)

      Törlés
    2. Köszi!
      Kitettem a linket, a kommentet meg azért nem, mert nem akarom, hogy hozzászokjunk ehhez, hogy kommentben linkelünk (ezért eléggé ugrok ;).
      De köszönöm/köszönjük szépen!

      Törlés
  3. toby: hallgasd meg a Hey Ho-t a The Lumineers-től, én imádom őket :) Szerintem ez a szám is klassz, de az Again sem rossz :)
    Ja, és mindig elfelejtettem írni, de nekem is bejön az új fejléc :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Gale song kicsit lassú. Az Again pedig elmegy, de valószínű, hogy mind a kettőt jobban tudnám értékelni, ha többet értenék belőlük. Viszont a Of Monsters & Men 'Silhouettes című számát már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez az Again valahonnan nagyon ismerős. Persze tudom, hogy nem lehet, de azért fura. A Gale Song teljes, HQ változatát viszont már nagyon várom.
    És tényleg jó a piros fejléc. Ez jó poszterben is. :)

    VálaszTörlés
  6. Valahonnan nekem is ismerôs AZ Again szám... Nekem mindekettô szám tetszik :)
    Mumus

    VálaszTörlés