2013. október 22., kedd

Hallgass bele az Of Monsters & Men 'Silhouettes' című számába


Rég volt szó a filmzenei album számairól, ám az MTV most bemutat egy részletet az Of Monsters & Men 'Silhouettes' című számából.

Bár az Of Monsters & Ment soha nem választották ki, hogy bemenjenek egy kegyetlen Arénába, és nem is kényszerítették őket, hogy életükért harcoljanak - azért (koncert)körúton már vettek részt. És a csapat egyik tagja, Ragnar þórhallsson szerint a csapat ebből az élményéből merített, amikor tollat ragadott, hogy megírja számát, amivel hozzájárul az Éhezők Viadala: Futótűz filmzenei albumához. A szám egy részletét kizárólag az MTV News-ban hallhatjátok [meg én is bevarázsoltam az oldalra].

- Volt már olyan, hogy hogy sokáig utaztunk és távol voltunk családjainktól, és olyasmit csináljunk, amit korábban még nem, szóval azért ez emlékeztet arra, ami a történetben is történik. - mondta þórhallsson az MTV Newsnak. - Szóval ez a szám a mi élményeinken alapszik.

Noha ők is rajongói az Éhezők Viadala sorozatnak, a banda úgy döntött, nem a könyv/film egy adott jelenetéhez írnak számot, hanem inkább a általános érzéseiket fogalmazzák meg a második kötettel kapcsolatban, amelyben Katniss Everdeent és Peeta Mellarkot újra kiválasztják, hogy visszatérjenek az Éhezők Viadala Arénájába, hogy más korábbi győztesekkel küzdjenek meg egy kibontakozófélben lévő forradalom közepette.
- Szerintem ez erősebb, mintha beleástuk volna magunkat és boncolgatni kezdjük a könyvet, majd egyetlen jelenethez írunk egy számot vagy valami. - mondta þórhallsson. - Ez sokkal inkább az egész történetet meghatározó érzéseinkről szól.

Ez egy keserédes dal, amely az egyre lüktető feszültség mögött némi csemegét rejteget, és jól látható, hangulata hogyan illeszkedik a filmhez, vagy hogyan szolgáltat Katniss fejében egyfajta belső monológot, amelyben a lány azokra az emberekre emlékszik, akiket elveszített ebben a disztópikus világban: Ezernyi sziluett / Amely táncol a mellkasomon / Akkor is, mikor alszom / Akkor is kísért. - énekli az együttes énekesnője, Nanna Bryndís Hilmarsdóttir egyre kínzóbb ütemben.

Ez a kitaszítottság érzése, amely mégis hazaviszi az embert olyan, amit az Of Monsters and Men jól ismer. Miután megjelent ugyanis második sikerszámuk 2011-ben, a My Head is an Animal az izlandi csapat útnak indult, és csak a múlt év során több, mint 200 koncertet adott.
- Az, hogy az ember távol van otthonától, családjától, barátnőjétől és hasonló dolgok, nagyon nehezek - mondta þórhallsson. - Azt hiszem, ez a dal erről is szól. Kétségkívül.
Forrás: MTV News

10 megjegyzés:

  1. Nemtudom ti hogy vagytok fele, de én talán a győzelmi körúthoz vagy valamelyik vonatúton tudnám elképzelni ezt a számot... egész jó, nem lesz világsiker de a Futótűzbe beleillik :)

    Mumus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is valahova a vonatos rész környékére tudom elképzelni, de kevesebb mint egy hónap múlva már tudni fogjuk. Egyébként nekem eddig nagyon tetszik ez a szám, szóval nagyon kíváncsi vagyok az egészre.

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, szerintem tényleg jól illik a film hangulatához. Gratu, már alig várom, hogy az egész kijöjjön! És juj, mától már csak egyetlen hóóónap!! :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnaphoz egy hónap ám :) Csak szólok. Nálunk 21-én jön a film. :))

      Törlés
  3. wow. ezt már most nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  4. Talán a legjobban várt szám számomra. Bár van nem egy olyan daluk, amit jobban szeretek, de ez is jó :)
    Bár nálam eddig a Lumineers viszi a prímet.

    VálaszTörlés
  5. Én facebookon láttam a hírt, és tejóisten mennyire megörültem. Ha már Ed nem szerepel az albumon ők tökéletes választás, még a Little Talksnál beléjük szerettem és ez a részlet sem okozott csalódást. :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik ez a szám, hangulatos. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon várom a teljes verziót...meg a filmet is egyre jobban (tegnap Paranoiát néztünk tesómmal és készítettünk képet a Futótüzes plakáttal meg kukoricás dobozzal) 28 nap!!! :D

    VálaszTörlés