2013. október 26., szombat

Gyilkos kémia - további részletek

Ha emlékeztek, volt már egy cikk hasonló címmel, akkor a TeenVogue nyomtatott verziójának szkennjéből dolgoztam, ámde megjelent a cikk - egy kibővített változata - internetes felületen, úgyhogy, ha még nem unjátok nagyon Jennifer Lawrence-t és Sam Claflint, akkor biztosan örömmel olvassátok ezeket a kérdéseket is. 

Jennifer, milyen érzés volt másodjára is ugyanannak a karakternek a bőrébe bújni?
Jen: Kicsit furcsa volt visszatérni hozzá, mivel amikor aláírtam a sorozatra, úgy képzeltem, hogy unalmas lesz folyton ugyanazt a karaktert alakítani. Soha nem csináltam még ilyet. Mindig teljesen új karaktert játszottam el. Katniss igaz ugyanaz a karakter, de a körülményei teljesen megváltoztak. Ő maga is megváltozott. 

Sam, Finnick szerepe egy igencsak fizikai jellegű szerep. Hogyan edzettél rá?
Sam: Hosszú utat tettem meg érte. Ha elolvasod Finnick jellemzését a könyvben, majd mellérakod az arcomat, rájöhetsz, hogy igencsak hosszú volt ez az út. 
Jen: Durván túlsúlyos volt.
Sam: Határozottan nem voltam formában. Rengeteg edzést beiktattunk. Hónapokon át minden áldott nap ugyanazt a kaját ettem. Reggel omlett, délután fehérjeturmix. Minden nap ugyanazok a gyakorlatok a konditeremben, ugyanazok az ügyességi edzések. De nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Kihoztam a maximumot magamból. 
Jen: Nem diétázhatsz, mikor ezeket a filmeket forgatod. Lehetetlen.
Sam: Hát, elég kemény volt.

A film nagy részét Atlantában forgattátok, az Arénána jelenetek kedvéért azonban Oahu-ra utaztatok. Milyen volt Hawaii?
Jen: Olyan volt, mintha másik filmet forgattunk volna. Csak próbálj meg idegeskedni Hawaii-on, kizárt, hogy sikerüljön.
Sam: Van egy mondás Hawaii-jal kapcsolatban, hogy az ember csak lelép a repülőről és máris nagyon klasszul érzi magát. Szellemében tényleg olyan volt, mintha másik filmet forgattunk volna. A stábtagok és a szereplők is kevesebben voltak, sokkal családiasabb volt a hangulat.
Jen: Úszni jártunk két felvétel között. Vízibiciklin ebédeltünk. Csodálatos volt. A jelenetek azonban sokkal intenzívebbek voltak. A dolgok egyre ijesztőbbé váltak.

Rengeteg lesifotós követett ezen az úton titeket, srácok. Megnehezítette a dolgotokat ezen intenzív jelenetek felvétele során?
Sam: Nem voltak körülöttünk annyit, amikor ezeket a jeleneteket forgattuk. Rosszabb volt, amikor a szabadidőnkben zavartak.
Jen: Azt gondolom, a paparazzik megjelenése mindig köcsögség. Ha dolgozunk zavaró, ha pihennénk, idegesítő. Nem hinném, hogy bárki is feljogosítva érezheti magát arra, hogy tudomást szerezzen arról, mivel töltjük hétvégéinket, mégis valamilyen okból a világ feljogosítva érzi magát erre. Ez a véleményem.
Sam: Én szerencsés voltam. Nem igazán kellett ezzel annyit foglalkoznom, mint Jennek és Josh-nak - részben azért, mert a kutya se tudta, ki vagyok. Szerencsés vagyok.
Forrás: TeenVogue

4 megjegyzés:

  1. Ez a "Kutya se tudta ki vagyok." mondat elég furán hangzik, mivel szerintem már eléggé sokan ismerik Sam-et, mármint én valószínű, hogy felismertem volna. De abban egyetértek, hogy Jen-nek és Josh-nak tuti, hogy nehezebb dolga volt. Egyébként én nem unom őket, szóval nagyon örülök ennek is. :))

    VálaszTörlés
  2. Én örömmel olvastam, és az új fejléc is nagyon tetszik!
    Kriszti

    VálaszTörlés
  3. Hát igen a lesifotósok nagyon zavaróak, bár amikor egy új fotót látunk valamelyik sztárról az tényleg jó...de általában ezeken a képeken vagy egy hatalmas kalap van a fejükön, vagy fura arckifejezésük van.
    Sam megjegyzése szerintem elég erôs volt, ha nem is mindenki, de legalább az Éhezôk Viadala rajongók felismerik...
    Mumus

    VálaszTörlés
  4. Én sosem fogom unni őket :) jó cikk köszi a fordítást!

    VálaszTörlés