2013. október 25., péntek

15a20: Jennifer Lawrence – A lány, aki lángra lobbant, visszatér

Amint ígértem, folytatódik a 15a20 délután, ezúttal, amint az a címben is olvasható, a magazinban Jennifer Lawrence-szel készült interjút olvashatjátok. A fordítást ezúttal is Solonának köszönhetjük!!

Jennifer rivaldafényben tündököl, megnyerte az Oscart, és nagyon ígéretes színésznő, de számunkra továbbra is Katniss Everdeen marad, a lány, aki lángra lobbant, a fecsegőposzáta hírnöke.

Mit várhatnak a könyvtrilógia rajongói ettől a filmtől?
Minden benne van, amit szeretünk a könyvben, ami megérint, és ami magával ragad. De azok számára is jó film, akik nem olvasták a könyvet.

Van valami üzenete a fiatalok számára?
Persze, ezért is érintett meg ennyi embert a könyv. Az üzenet, hogy harcolj azért, amiben hiszel, ami helyes, a jó és a rossz közötti harc, emberinek és együtt érzőnek lenni.

Olyan erős lánynak érzed magad, mint Katniss?
Haha, azt hiszem, nem vagyok se túl nőies, se goromba. Fiútestvérekkel nevelkedtem, de sosem akartam fiús csaj lenni, automatikusan az lettem, de azért tudok váltani.

És mit gondolsz arról, hogy két srác ugyanabba a lányba lesz szerelmes, mint ahogy a karaktereddel történik?
A szerelmi szál nem olyan erős, hogy a lány ezért szálljon harcba. Katniss senkinek az érzéseit sem szeretné megbántani, mindannyian látjuk, hogy két helyes és bámulatos pasiról van szó.

Cinna segít a lángra lobbant lánynak a divattervezői talentumával kapcsolatban, mi lenne a tiéd?
Sajnos nincs egy sem. Szeretnék valamiben jó lenni, szeretnék egy titkos talentumot. Az íjászat tetszik, szerintem ebben egész jó lehetnék.

A külső hasonlóság segít, hogy jobban megformáld Katniss-t, vagy úgy gondolod, hogy szőkének lenni szórakoztatóbb?
Minden segít, az öltözet, a haj, de mindez csak akkor számít, ha a forgatáson vagy. Nem tudom, hogy a szőkék szórakoztatóbbak-e, azt hiszem igen, hiszen egész életemben az voltam, de élvezem a barna hajszínt is… de jobban szeretek szőke lenni (teszi hozzá nevetve).

Azt mondtad, hogy versengő típus vagy. Milyen játékokban vagy jó?
Igazán semmiben sem vagyok jó, de tény, hogy szeretek versenyezni. De ez elég kellemetlen, mert nagyon hangos vagyok, és folyton mennék előre.

Mit tudsz mondani a fecsegőposzátás kitűzőről?
Egészen elkápráztatott, fellelkesültem, mikor megláttam. Olyan híres, a forradalom szimbóluma! Minden benne van, a trilógia lelke, és mikor meglátod, rögtön átérzed a súlyát. A fecsegőposzáta a lázadás, a szabadság szimbóluma, a helyes út és a remény jelképe.

Milyen elvárásaid vannak ezzel a nagy projekttel szemben?
Próbálok nem elvárásokat állítani, mert az ijesztő. Csak remélem, hogy tetszeni fog az embereknek, és hogy élvezni fogják a filmet, mert nagyon sok munka és erőfeszítés van benne.

Mit vársz a karrieredtől, ha befejeződik a saga?
Nem tudom, még nem gondolkoztam rajta. Gondolom, furcsa lesz megválni egy szereptől, amit ennyi időn keresztül játszottam, de sok másik filmet is forgatok közben, így nincs az az érzésem, hogy csak az Éhezők Viadalán dolgozom.

De a fináléhoz közeledve is Cinna szavai jutnak az eszünkbe. „Emlékezz lángra lobbant lány, én még mindig rád fogadok.”

5 megjegyzés:

  1. Az új klip ajánlójának üzenem, hogy az már rég nem új klip.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi. :S Én még most láttam először.:)

      Törlés
    2. Ezért érdemes szétnézni az oldalon. Pláne, mielőtt újdonságot linkelsz. Ez két hete volt újdonság :)

      Törlés
  2. Tetszett a cikk, mivel nem csak a szokásosokat kérdezték, hanem újakat is. Egyébként ez új still, mivel eddig még nem láttam?

    VálaszTörlés
  3. " de jobban szeretek szőke lenni (teszi hozzá nevetve). "
    Hát persze hogy ezt Jen mondta :D
    Mumus

    VálaszTörlés