2013. szeptember 24., kedd

Új (rajongói?) óriásplakát közelebbről

UPDATE: Egyre inkább hajlamos vagyok hinni abban, hogy ez a "csoda" mégis hivatalos, mert az eredeti, hivatalos Facebook Cover is ez lett, csak valahogy reggel nem néztem meg. Mondjuk a hajnali fél 6-os időpont okán ez - esetleg - megbocsátható. Ezt is kiteszem, legyen teljes a vöröslés.

Forrás: TheHungerGames FB

Ha emlékeztek, láthattatok már képet pár napja egy új (vagy csak rajongói) óriásplakátról. Nos, a kép hivatalosságáról ugyan azóta sem vagyok meggyőződve, mert a Lionsgate hivatalos anyagai között még mindig nem látni, de még mindig nagyon jól néz ki, úgyhogy beteszem a közelebbi, élvezhető felbontású verzió(ka)t:


Az ugrás után a mexikói Éhezők Viadala Facebook oldal borítóját láthatjátok, amely szintén ebben a témában, színvilágban készült.


Forrás: En Llamas Official

3 megjegyzés:

  1. Ez a poszter akár hivatalos akár nem én akkor is imádom. (Egy két Lionsgate-es posztert is leköröz.) A színvilág és a kép is baromi jó :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, ha rajongói, akkor a bal oldali baromi profi munka... Bár nem tudom, lehet, lemaradtam valamiről, kijött Katnissről ilyen szélfútta hajú kép? Amúgy én nem bánnám, ha ez hivatalos lenne, nagyon szép szerintem, jobban illik a könyvhöz, mind eddig bármelyik Lionsgate-plakát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az én ízlésemnek egy kicsit túl piros, nem vagyok jóban a színnel, de ettől függetlenül tényleg jó a kép. És igen, pont ezen gondolkodtam én is, hogy ez Jenniferről/Katnissről egy új kép? Bár lehet, hogy én is csak figyelmetlen vagyok.

      Törlés