2013. szeptember 30., hétfő

Az Entertainment Weekly is valami meglepetéssel szolgál holnap :)

Újabb meglepetés várható holnap, ezúttal az Entertainment Weekly jelentkezett be vele. Amúgy az "újabb" szót kicsit félve írom, mert lehet átfedés a korábbi meglepetések és e között, például valamelyik számot lehet, hogy itt lehet majd meghallgatni először, de az is lehet, hogy teljesen másról van szó. Nem baj, résen leszünk. Lassan izgalmasabb lesz ez a holnapi nap, mint a karácsony ;)

Nos, az egész EW hírt amúgy azért közöltem le, hogy Ti is annyira izguljatok, mint én, mert nagyon jópofa a felhívás szövege:

FIGYELEM, MINDEN KIVÁLASZTOTTNAK: Holnap. Délben. A keleti parti időszámítás szerint. Ott legyél.
Mi szóltunk, hogy jönni fog.

Nos, én is szóltam. Amúgy a keleti parti idő szerinti dél az nálunk este 6 óra.
És holnap jön előtte valamikor egy bejegyzés, hogy mi mindenre kell/lehet holnap számítani!

Ui.: Csináltam új visszaszámlálót a szép-új poszterrel, remélem tetszik. Az oldalsávban megtaláljátok. Mindenesetre nyertem magunknak egy napot (és így belegondolva, lehet azért is a nagy felhajtás, mert holnap leszünk kerek 50 napnál, meg hóforduló is lesz.), mert ez a számláló már tényleg 21-e éjfélig számlál vissza, és nem 22-ig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése