2013. szeptember 20., péntek

Argentin Futótűz poszter és kulisszák mögötti fotó

Egy igazán dögös poszterrel álltak elő az argentinok, amire azt mondanám, már-már rajongói poszter minőségű, ami - véleményem szerint - az indiánlányos produkció után messze nem sértés. Én legalábbis nem annak szánom, nekem iszonyúan tetszik, úgyhogy jól fel is nagyítom:

Forrás: @JPosters
A nagy méret miatt aztán a bts fotó az ugrás mögé kerül: Effie-t, Johannát és Katniss-t láthatjuk rajta, és maga Elizabeth Banks osztotta meg velünk. Csak abban nem vagyok biztos, hogy az Aréna előtti interjú forgatása vagy a Kapitóliumi portré fotózása során készült. Én az utóbbira tippelnék. Szerintetek?


Forrás: ElizabethBanks.com

2 megjegyzés:

  1. A poszter nagyon ütős! Szerintem az aréna előtti interjú hisz Katniss-en a fecsegő poszáta ruha van, de nem száz.

    VálaszTörlés