2013. augusztus 2., péntek

Leven Rambin a Vanity Fair-ben

Mivel hamarosan megjelenik a Percy Jackson: Szörnyek tengere című film, így várható, hogy megjelenik majd egy két interjú, cikk Leven Rambinnal és Stanley Tuccival. Ha lesz ezekben Éhezők Viadala utalás, természetesen hozom az anyagot.
Ezúttal Leven Rambin látható a Vanity Fair-ben és gyanítom, ami cikk előkerült, az csak beharangozó, ám máris van benne minket is érdeklő részlet.


[...] Következő nagyobb szerepére a 2012-es Éhezők Viadaláig kellett várni. Ebben Glimmer szerepét játszotta, az Egyes Körzet szép ám harcias kiválasztottját, akit végül a darazsak csíptek halálra. 
- Emlékszem, kifejezetten ideges voltam a meghallgatáson. Azt gondoltam, úgyse fogom megkapni a szerepet, szóval bementem az esélytelenek nyugalmával - csak hogy elmondhassam, hogy megpróbáltam - aztán valahogy megkaptam! 
Forrás: Vanity Fair

1 megjegyzés: