2013. augusztus 27., kedd

Hivatalos: Messalla szerepében Evan Ross a Kiválasztott filmekben

De kedvelem, amikor összecsúsznak a frissek és még vacsoráznék is.


Mindjárt hozom a sajtóközlemény részleteit és a karakterre emlékeztető részleteket, kis türelmeteket kérem!
Addig kommentelhettek persze, mit gondoltok.

A sajtóközlemény részleteit csak hoznám, de nem látom még sehol. Szóval ne engem utáljatok :D
Bár az elmúlt kettő alapján simán össze tudnám rakni a szöveget ;) És össze is raktam, íme:

A  Lionsgate a mai napon bejelentette, hogy Evan Ross csatlakozott az Éhezők Viadala: A kiválasztott 1. és 2. részének szereplőgárdájához Messalla szerepében.

És bár még ez sem a hivatalos anyag, de az 1988-as születésű Evan Ross feltűnt már a 90210 című TV sorozatban, ahol Charlie Shelby szerepében láthattátok esetleg, illetve A családfa és a Jeff, aki otthon lakik címá filmekben.

Viszont az is csak most esett le, hogy a részletekhez nem kell nekem a Lionsgate hivatalos közleménye. Vigyázat, SPOILER-es.

Szóval a Kiválasztott könyvváltozatában így ismerjük meg Messallát:

"A négytagú tévéstáb két kövér kapitóliumi operatőrből áll [...], egy Cressida nevű rendezőnőből – és vékonydongájú asszisztenséből, Messallából. A srác fülében egy rakás fülbevaló, a nyelvében egy nagy piercing van; gömb alakú ezüst díszgombja akkora, mint egy méretes üveggolyó."
[...]
"Messalla könnyedén össze tudja vágni ezeket a képeket."
[...]
"A lázadók a Messalla által összevágott, Pontosan tudjuk, kik ők és milyen aljasságokra képesek című filmet adják le."
[...]
"Elküldenek Messallához, aki egy kicsit azért kisminkel a közelképek miatt."
[...]
"Messalla, hogy fokozza a hangulatot, elhajít néhány füstbombát."
[...]
"A nyaláb belsejében Messalla mozdulatlan, mint egy szobor. Lábujjhegyen ágaskodva, a fejét hátrahajtva áll a fénysugár fogságában. Nem tudom megállapítani, hogy üvölt-e, bár a száját kitátja. Tehetetlenül nézzük, ahogy a húsa elolvad, mint a gyertyaviasz."
A részletek Suzanne Collins: A kiválasztott című regényéből származnak.

Vagyis Messalla egyfajta rendezőasszisztensként dolgozik a kapitóliumi rendezőnő, Cressida mellett, és bár neki sem túl jelentős a szerepe, azért úgy tűnik, sokszor felbukkan majd.

6 megjegyzés:

  1. Ilyesminek képzeltem, eltekintve attól, hogy fekete. Szerintem oké. (Ő is...furcsállom, hogy eddig mindenki tetszik... :O)

    VálaszTörlés
  2. Miért ilyen zavarba ejtően fiatal? :/ Én azért húsz körülinek képzeltem Messalát, és egyáltalán nem ilyennek. XD Már látom lelki szemeim előtt, ahogy olvad le az arca, szegénykém.

    VálaszTörlés
  3. Na őt, én se ilyennek képzeltem, hanem _kifejezetten_ sápadt fehér bőrűnek, és egy sötét hajó flegma fickónak, de majdcsak megszokjuk. :)
    Én egyelőre örülök a híráradatnak :)

    VálaszTörlés
  4. Lassacskán pedig jöhetne egy Paylor :) Én őt várom a legjobban, nem Coint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen mellette valahogy elmentünk eddig. Nekem is épp tegnap jutott eszembe, hogy de jó is lenne őt látni :)

      Törlés
  5. Én sem ilyennek képzeltem el, hanem valami fehér kapitóliuminak és egy kicsit öregebbnek is. Viszont nekem sem esett nehezemre elképzelni, ahogy szegénykémnek olvad le az arca. Na kíváncsi leszek, hogy alakít. :))

    VálaszTörlés