2013. augusztus 18., vasárnap

10 jel, ami azt bizonyítja, hogy Te magad vagy Effie Trinket

Már csak hogy tudd, ha esetleg elbizonytalanodnál ;)
Avagy egy újabb gif-sorozat, amely annyira rossz, hogy az már jó :))

1. Nagyon szenvedélyes vagy

2. Nagyon szívélyes vagy

3. Mindenben a jót látod


4. Felismered a jó minőségű fát

5. Szereted és követed a divatot

6. Olyan vagy, mint egy mesebeli illemtanár

7. Te tudsz a legbecsmérlőbben nézni

8. Az emberek azt hiszik, önimádó vagy, pusztán azért, mert szép vagy.

9. De azért igazán törődsz is másokkal

10. És ami a legfontosabb, a jelmondatod: "Soha ne hagyjon el benneteket a remény!"

Forrás: Buzzfeed

4 megjegyzés:

  1. Ez már tényleg annyira rosz, hogy az már jó. :))

    VálaszTörlés
  2. Hűha, lehet, hogy én Effie vagyok...? xd Csak mert van egy pár pont, ami igaz rám. Hűha. Mondjuk én bírom Effie-t, nekem olyan, mint egy tyúkanyó, meg maga a színésznő is, nem is tudom... Elizabeth Banks annyira "anyáskodó" típusnak néz ki a számomra. :p

    VálaszTörlés
  3. Egyébként én imádom ezeket a gifes bejegyzéseket, szerintem nagyon ötletesek. A kedvencem, amit ugyan nem rakosgattál így be, de az a két sorozat volt, amit Jennifer Lawrance szülinapján linkeltél. :D

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom ti, hogy vagytok ezzel de én a kezdetektől imádom Effie-t. Szerintem ő egy nagyon jó szereplő, bár sokszor felkapja a vizet mindig jót akar <3

    VálaszTörlés