2013. július 21., vasárnap

Visszaszámlálás: Alig 4 hónap a Futótűz mozis bemutatójáig

Na, és akkor ezennel át is állnék a 21-i visszaszámlálásra, tekintve, hogy mi 21-én ülhetünk be a premierre. :)

Ami pedig ezt a hónapot illeti, végre tényleg nem panaszkodhatunk, hogy nem kaptunk semmit, bár tagadhatatlan, hogy elég lassan, az elmúlt másfél-két hétben indult be a szekér.

  • De végre kaptunk új Futótűz előzetest :)
  • Kaptunk egy sorozat új karakterposztert, amelyek klasszak-klasszak, mondjuk az én ízlésvilágomnak kicsit túl szürkék.
  • Megjelent két új still is.
  • Persze az események nagy része a hétvégén zajló Comic Con kapcsán zajlott, és ami engem illet, nem is kísérlem meg most összeszedni az összes ezzel kapcsolatos anyagot, de a Comic Con címke alatt mindent megtaláltok. Szerintem méltán állíthatjuk, hogy a tegnap esti Comic Con hírvadászat és az előzetesre való várakozás sokunk számára volt izgalmas a film szempontjából.
  • Ami pedig a film elkészültének előre haladtát illeti, tudjuk, hogy már készül Londonban a film háttérzenéje is. :))


2 megjegyzés:

  1. nekem baromira tetszett az előzetes...can't wait.:)

    VálaszTörlés
  2. áááhhhwww...úgy várom már*_______*nembírom ki...:S:Dés te még képes voltál azt is kirakni,hogy mikor lesz a 3. rész,mikor még a második sem jött ki?!:\\:DDDDDDD

    VálaszTörlés