2013. augusztus 1., csütörtök

Frissítve: Sam Claflin és Jena Malone a Glamour szeptemberi számában

A Glamour magazin 2013. szeptemberi számában egy 8 oldalas melléklet látható Sam Claflin és Jena Malone főszereplésével, amelynek végén egy rövidke kérdezz-felelek is található. Ezt fordítom, meg a szkenneket beszúrom, ennyi hadd jusson nekünk is. :))

Jena Malonét gyerekkora óta láthattuk a Rosszak jobbak és az Édesek és mostohák című filmekben. Most 28 évesen ismét feltűnik a Futótűz baltaforgató kőkemény Johanna Masonjaként.

Hatalmas szempilláid lesznek a filmben.
Bárcsak a való életben is hordhatnám őket. Legalább 12 centisek voltak.

Sokszor Te magad is elég extravagánsan nézel ki a való életben is.
Tizennyolc évesen leborotváltattam a fejem. Kopasz voltam. Aztán punk frizurám is volt, egy olyan munka kedvéért, amely végül meg is hiúsult.

Az Éhezők Viadala-beli szerepedet nehéz volt megszerezned?
Tudok róla, hogy minden egyes színésznőt megnéztek, akit csak lehetett. Meg akarták keresni azt, aki nem csak megtestesíteni képes a karaktert, hanem meg is ijeszti az embereket. Nem tudom, mi az, amiért mellettem döntöttek - talán pokolian ijesztő voltam számukra.

Sam Claflin karrierje mesébe illő. A 27 éves brit színészt a Karib tenger kalózai: Ismeretlen vizeken című filmben ismertük meg, (ahol egy erős misszionáriust alakított). Most pedig kihívóan kidolgozott hasizmait és szőke tincseit csodálhatjuk meg a 4. körzet szexistene, Finnick Odair szerepében.

A szerep megszerzése Hollywood saját Éhezők Viadalának felelt meg?
Finnick egyfajta isteni lénynek tekinthető. Emlékszem, ültem a meghallgatásra várva és bejött egy kölyök. Komolyan mondom, ő volt az egyik legjóképűbb férfi, akit valaha láttam. És úgy voltam vele, na akkor erről ennyit.

Hogyan váltál adonisszá?
Három hónapon keresztül csak csirkét ettem spárgával. A barátnőm baromi boldog volt. 

Készítettél képet magadról?
Küldtem magamról képeket anyukámnak, amikor igazán ki voltam dolgozva. (nevet) Hogy ez milyen szörnyen hangzik!
Forrás: Glamour

Szkennek az ugrás után:
UPDATE: Cserélve jobb minőségűre






 Forrás: ONTD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése