2013. július 8., hétfő

A Lionsgate a Subway étteremlánccal együttműködve promotálja a Futótűz filmváltozatát

A CoverGirl után a Subway étteremlánccal is leszerződött a Lionsgate, hogy az segítsen nekik a Futótűz promóciójában. Íme a hivatalos sajtóközlemény:


MILFORD, Connecticut és SANTA MONICA, Kalifornia, 2013. július 8. /PR NewsWire/ - A SUBWAY(R) Éttermek, a világ legnagyobb étterem lánca és a Lionsgate, a világ egyik vezető szórakoztatóipari vállalata a mai napon bejelentette, hogy az Éhezők Viadala: Futótűz, a világszerte kasszasikert elérő Éhezők Viadala második filmjének kizárólagos éttermi promócionális partnere a SUBWAY éttermek lesznek. Az Éhezők Viadala: Futótűz filmváltozatát világszerte 2013. november 22-én mutatják be a mozikban, és a Lionsgate arra fogja használni promócióját, hogy támogassa a Feeding America-t, amely egy olyan nonprofit segélyszervezet, amelynek országszerte 200 élelmiszerbankja van.

A SUBWAY éttermek az Egyesült Államokban és Kanadában szítják fel a tüzet a film megjelenésére várva, számos promóciós eszközt bevetve mind az üzletekben, mind a szociális médiában, online és egyéb csatornákon. A film témájához illeszkedve egy különleges termékcsaládot is megjelentetnek, valamint egy speciális márkajelzéssel ellátott csomagolást, amelyen egy kód lesz megtalálható, amely arra ösztönzi majd az embereket, hogy vegyenek részt egy online nyereményjátékban. A SUBWAY vásárlói az éttermekben kedvenc karaktereik életnagyságú poszterével is pózolhatnak, és arra buzdítjuk őket, osszák meg képeiket a közösségi oldalakon, hogy további nyereményekben részesülhessenek.

- Nincs izgalmasabb az Éhezők Viadala sorozatnál - nyilatkozta Michelle Cordial, a SUBWAY Éttermek marketing igazgatója. - Az, hogy különleges Futótűz élményt biztosíthatunk Subway-be járó rajongóinknak, olyasmi, amit az Éhezők Viadala szerelmesei máshol nem kaphatnak meg.

- Azáltal, hogy a Subway is az Éhezők Viadala: Futótűz promóciós partnerei közé csatlakozott, új lehetőségek nyíltak meg számunkra, hogy a filmsorozat rajongóinak még szélesebb rétegeit elérjük. - mondta Paula Kupfer, a Lionsgate promóciós alelnöke. - Azon túl, hogy a rajongóknak egyedülálló filmes élmlnyeket kínálunk, amely ezt a promóciót igazán különlegessé teszi a stúdió számára, [fantaszikus] a lehetőség, hogy együttműködhessünk a SUBWAY-jel, hogy támogassuk a Feeding Americá-t és segítséget nyújthassunk a rászorulóknak.

Katniss Everdeen a 74. Éhezők viadala győzelme után biztonságban visszatér szülővárosába, győztes társával Peeta Mellarkkal együtt. Sikerük azonban azt jelenti, hogy hátrahagyva családjukat és barátaikat útra kell kelniük, hogy részt vegyenek a Győzelmi Körúton. Az út során Katniss már látja, hogy lázadás készül, de a Kapitólium még mindig erős kézben tartja a 12 körzetet, Snow elnök pedig belefogott a 75. Éhezők Viadala (A Nagy Mészárlás) előkészületeibe, ami egy olyan életre-halálra szóló verseny, mely örökre megváltoztathatja Panem országát.

Az Éhezők Viadala: Futótűz filmváltozatát Francis Lawrence rendezte, a forgatókönyvet Suzanne Collins Futótűz című regénye alapján Simon Beaufoy és Michael DeBruyn írták, a film producerei pedig Nina Jacobson és Jon Kilik.
Forrás: LionsgatePublicity via WallStreet Journal

1 megjegyzés: