2013. július 28., vasárnap

A Futótűz előtt mutatják be a Starving Games-t

Ha egyik nap "Éhezők Viadala emléknapot" tartottunk, akkor ma mondhatjuk, hogy a fő cikkek az Éhezők Viadala "határterületeire" kalauzolnak. Az egyik ilyen a Starving Games film, amelyről már olvashattatok párszor az oldalon korábban is.

Jason Friedberg és Aaron Seltzer (Horrorra akadva, Bazi nagy film, Csajozós film) legújabb filmjét, az Éhezők Viadalán alapuló paródiát, a Starving Games-t november 8-án mutatják be az amerikai mozikban. A film főszereplői Maiara Walsh (Született feleségek, Elcserélt lányok),  Cody Christian (Pretty Little Liars), Lauren Bowles (True Blood), Brant Daugherty (Pretty Little Liars) és Diedrich Bader (Nevetséges Napóleon).

A Starving Games egy fiatal, Kantmiss nevű lányról szól, aki részt vesz az évente megrendezésre kerülő barbár versengésben, amelyben fiatalok versengenek egymás ellen. Mint minden Jason Friedberg és Aaron Seltzer filmben, itt is több filmből merítettek az alkotók, ezúttal Az Éhezők Viadán kívül láthatunk utalásokat a Bosszúállókra, Sherlock Holmes-ra, Harry Potterre és Taylor Swiftet is kifigurázzák. 

A film magyar bemutatójáról egyelőre nem találok infókat, de mivel a szerzőpáros többi filmjét láthattuk (vagy moziban vagy DVD-n), szerintem valamilyen formában ez is eljut majd hozzánk. És mivel eddig nyomon követtem a készülő filmet, ha megtudok valamit a magyar bemutatóról, mindenképp jelzem.
Addig is az ugrás után egy újabb posztere a filmnek. A másikat, az előzetessel együtt ITT találjátok. 



Forrás: Deadline

5 megjegyzés:

  1. Remélem itthon is adni fogják mozikban, mert a trailert is végigszakadtam xD

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, én mindig is utáltam a paródiákat (kivéve néhányat, amin tényleg lehet röhögni, de az olyan nagyon ritka), főleg ha ez eredeti művet imádtam. És ahogy az előzetesét elnéztem, ez se fog a ritkaságok közé belépni. A vicces az, hogy ez is egy könyvből (!) készült. Ki unatkozik annyira, hogy egy szuper best-seller-ből paródiát írjon? Lehet, hogy van olyan, akinek nem annyira tetszenek a könyvek, de azért annyira nem utálhatja senki, hogy ezért egy szintúgy 300 oldal körüli könyvparódiát írjon. Szerintem aki ezt írta, iszonyatosan irigy volt Suzanne Collins sikerére, és tehetségére, és egy paródiával próbálta őt "elnyomni". Nem tudom, hogy tetszhetett ez ennyi embernek. A filmet meg azok a "remek fantáziával megáldott" emberek csinálták, akik a Twilight paródia filmet is. A Vampire's suck-ot, vagy mit. Szerintem az is úgy ahogy volt, szörnyű volt, még jó, ha összesen kétszer halványan elmosolyodtam rajta, egyébként végig szenvedtem. Nem tudom, lehet, hogy csak egyedül én vagyok így vele, de aminek a rajongója vagyok, nem nézem meg a paródiáit, mert egyszerűen lesajnálom azokat, akik még egy fantasztikus műből is képesek viccet csinálni, és nem csak a tényleg röhejes dolgokból.

    VálaszTörlés
  3. Ja, és nem értem, hogy hogy tudnak ezekhez az olyan nagy szervezetek asszisztálni, mint a 20th Century Fox. Elrontják a jó imidzsüket.

    VálaszTörlés
  4. Ez komoly? Mégis ki csinál ilyet!? Egy videó még "oké csak egy videó", de egy film ?

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó lehet:DD

    VálaszTörlés