2013. június 22., szombat

Visszaszámlálás: 5 hónap a Futótűz bemutatójáig!

Hűűű, majdnem megint elszaladtam a dátum mellett, ráadásul most, hogy már tudjuk a magyar bemutató dátumát is, akár tegnapra is tehettem volna, de titkon bízom benne, hogy esetleg kapunk valami hófordulós ajándékot, bár hétvégén ilyesmit nem nagyon szoktak prezentálni... Mindenesetre az elmúlt hónap azért még mindig igencsak szűköskés volt :( 

  • Megjelent ugyan egy új still az Empire magazinban, de olyan fene nagy újdonságot azért nem jelentett. Az ennek kapcsán előkerült cikknek azért én örültem.
  • Megjelent a Capitol Couture tavaszi kiadása. Ekörül legalább elég nagy felhajtás volt, viszont miután fikció, és számomra annyira nem szorosan kapcsolódik a könyvhöz, ettől én sokkal lelkesebb nem lettem. Két cikket hoztam belőle, az egyik Effie egy átlagos napját mutatta be, a másik pedig Futótűz jelmeztervezőit. A napokban kikerült egy újabb, kicsit értelmesebb cikk, ezúttal Cinnáról, amelyet épp tegnap olvashattatok.
  • Mostanában vált biztossá a Futótűz magyarországi bemutatójának dátuma is, amely 2013. november 21. :)
  • Újabb hírt kaptunk egy a Futótűz zenei albumára íródott számról, amelyet a Girl On Fire című szám szerzője, Arshad írt, aki reméli, az előzőnél nagyobb sikert ér el, és Spark című száma végre rákerül a hivatalos Futótűz-albumra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése