2013. június 12., szerda

Új Futótűz előzetes a láthatáron?

A szemfüles kintiek a British Board of Film Classification oldalán vették észre, hogy egy új aloldal nyílt a Futótűz előzetesének, amely azért nem lehet a régi, első, mert az közel 2 és fél perces, míg erre 1 perc 31 másodpercet ír az oldal


Míg ők (kint) azon sírnak, mennyire nem jó ómen, hogy egy hosszabb előzetes után most csak egy rövidebbet kapunk, én arra hívnám fel a figyelmet, hogy bárminek is örüljünk, ha kapunk, mert szerintem most még csak az első ízelítő ideje lenne itt, ehhez képest - ha tényleg lesz valami, az már - most a második mozgóképes anyag lenne. És bár a reményre megvan az ok és a lehetőség, azért én nem teljesen élném bele magam a dologba. Felhajtás mondjuk még nincs is körülötte...

UPDATE:
Közben ezt találtam a dologról:


Azt mondja az írás, hogy a Lionsgate megerősítette, hogy az állítólagos 'új' előzetes csak az előző rövidített változata lesz. Egy másik tweet-ből kiderül, hogy ez viszont 'hamarosan' látható. Kár érte, de persze így reális, és ez is kikerül majd. 

5 megjegyzés:

  1. 2-3 hónapon belül két előzetes, hát ez több, mint elég szerintem :) nekem nincs is szükségem a 2 és fél perces előzetes után többre, mint 1,5 perc :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, persze, várjuk a filmet, meg minden, de már most lelövik a poénját...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö, milyen poént lőnek le?
      Ráadásul nem kötelező ám megnézni, ha valaki nem akarja :)

      Törlés
  3. és az előzetes mikor vàrható??:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi infó van, amit a képen látsz... Szóval passz.

      Törlés