2013. június 30., vasárnap

Miért Josh az optimális barát?

A HuffingtonPost Josh múlt hétvégén kipattant becsajozós hírére kattant rá, azt állítva, Josh _a tökéletes_ barát/pár. Itt a boyfriend angol szóra gondoljatok, aminek kár, hogy nincs olyan magyar megfelelője, ami pontosan ugyanezt fejezné ki. Szerintem az állítás igazságtartalmában nem sokan kételkedünk, de abban is biztos vagyok, hogy ennek ellenére örömmel fogadjátok majd ezt a bejegyzést :))

Íme tehát a 15 indok képes formában :)

1. Kiáll a társadalmi igazságosság mellett [többek között melegjogi szervezetek támogatásával]

2. És az egyenlőség mellett is

3. Nem jön zavarba, ha egy kis poénkodásról van szó


4. Vagy őrültségről

5. Mindig nagyszerűen néz ki

6. Mindegy, hogy szőke vagy barna

7. Elvisz bowlingozni

8. És táncolni is

9. Nagyon jó érzéke van a romantikához
Kimegyek a partra, felettünk ragyognak a csillagok. Ilyen egy igazi randi.
10. Hajlandó vállalni a szerelem kockázatát

11. Általában is izgalmasnak találja az életet

12. Nagyon érzékeny

13. Nagyon király barátai vannak

14. Az a mosoly...

15. És végül ez a napszemcsi :)

11 megjegyzés:

  1. Király ez az összeállítás! :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ezen szakadtam:Dföleg azon hogy király barátai vannak:D köszi Ancsi:)
    Klau

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a mosoly a legmeggyőzőbb :D <3

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó [:
    Hát a 4. és 14. képről ne is beszéljünk... <3 :DD

    VálaszTörlés
  5. Ezene jót nevettem.:D Köszi Ancsi!

    VálaszTörlés
  6. Hát, döbbenet, hogy egy ilyen bejegyzésre jobban ugrotok, mint bármire, ami a filmmel kapcsolatos :D
    De örülök, ha tetszett :))

    VálaszTörlés
  7. Ez nekem is nagyon bejött most :D Hatalmas a srác :) A napszemcsi a legcukcsibb :P XD

    VálaszTörlés
  8. hát ez király, jót röhögtem, főleg a napszemcsin, és a barátain :D

    VálaszTörlés
  9. Jok a képek tetszik :) <3

    VálaszTörlés