2013. május 26., vasárnap

Sam Calflin kérdezz-felelek

Sam Claflin híres arról, hogy váratlanul kérdezz-felelekre vállalkozzon Twitterén, ahol bárki kérdezhet tőle. Így történt ez pár napja is, amikor is ebédszünetében fogadta és válaszolta meg a felmerült kérdéseket, amelyben néhány Éhezők Viadalával kapcsolatos is akadt. Ebből hozok most egy kisebb válogatást:

Mi volt a legjobb a Josh Hutchersonnal való csókolózásban?
Az illata.  [Ööö, remélem, itt csak az újraélesztős sztorira utalnak :)]

Milyen érzés volt újraéleszteni Josh-t?
Nagyszerű. Nagyon közel kerültünk egymáshoz.

Mit eszel ebédre?
Most épp csirkét és zöldséget (visszatértem az Éhezők Viadala étrendemhez), bár most jól esik.

Közted és Josh közt dúl a pasiszerelem. Igaz vagy nem igaz?
Részemről igaz, de nem kizárt, hogy ő gyűlöl engem...

Van valami közös tulajdonságod Finnick-kel?
Öööö, nincs... Illetve, én is szeretem a kockacukrot.

Olvastad a könyveket a forgatás előtt?
Igen. Te is olvasd el. Sokkal jobban átérzi az ember.

Ha nem Finnicket alakítanád az Éhezők Viadalában, melyik karaktert játszanád el szívesen?
Kökörcsint.

Szereted az Éhezők Viadalát?
Suzanne Collins egy isten! Imádom a könyveket!

Sam, ki fogja játszani Annie-t?
Na, látod, ez érdekes kérdés...

Melyik a kedvenc Éhezők Viadala köteted?
Mindhármat imádom. Fantasztikus utazás.

Ha lenne Éhezők Viadala a valóságban, jelentkeznél önként valaki helyett? Ha igen, ki lenne az?
Bárki, akit szeretek.

Mi volt életed leghihetetlenebb pillanata?
Az egész életem egy nagy hihetetlen pillanat.

A Finnick-Peeta mesterséges lélegeztetős jelenet lesz annyira ütős a filmben is, mint a könyvben volt?
Várd ki, és majd meglátod. Nem akarok elárulni semmit ;-)

Kérsz egy kockacukrot?
A kávémba? Naná!

Ha lehetne szupererőd, mit szeretnél?
Szeretnék láthatatlanná válni. 

Ott leszel a Futótűz londoni premierjén?
Csak remélni merem, hogy igen. Az nekem hazai pálya lenne. 

Múlt vagy jövő?
Jelen.

Ezek voltak az izgalmasabb kérdések, de a többi kérdésre adott válaszából azt is megtudhattuk, hogy Sam szereti a krumplit, nem szokott megbánni semmit, mert nem rágódik a múlton, kedvenc kajája anyukája főztje, nem tartja magát szexinek, a legjobban családját, menyasszonyát és barátait szereti, hatalmas csokirajongó, és hogy baromi gyorsan gépelhet, mert nem egész fél óra alatt brutális mennyiségű kérdést megválaszolt. :)
Forrás: @SamClaflin via TheHob

11 megjegyzés:

  1. Azért elgondolkodtam hirtelen az első kérdésnél, hogy mégis minek csókolná meg Josht. :D
    De a kedvenc akkor is az "én is szeretem a kockacukrot" és a Kökörcsin. :))

    De azért a "baromi gyorsan gépelhet..." megjegyzésen is felnevettem. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez lol xD
    A Kökörcsines a legjobb, meg hogy jelen... VISZONT ugye ez a Sam és Josh dolog nem komoly? ._.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lazítsál már. :) Kedvelik egymást, jó haverok lettek.
      A csók nyilván csak a mesterséges lélegeztetésre utal.
      Ráadásul Samnek ugye menyasszonya is van :))

      Törlés
    2. Azért... csak mert elég fura lenne... :')

      Törlés
  3. Szerintem indítsunk petíciót, hogy a harmadik rész DVD-extráiba kerüljön egy kisfilm, amiben Sam játssza Kökörcsint. XD Duplán fizetnék érte.

    Amúgy üdítő volt olvasni ezt a kis kérdezz-feleleket, nagyon bírom Sam humorát. :D Én is nevettem a kockacukros megjegyzésnél meg nekem a "lehet, hogy ő gyűlöl engem" rész is tetszett. :D

    VálaszTörlés
  4. Jófej gyerek ez... Amúgy ez elég durva így tényleg, hogy kihagyják Anniet, Madge-t meg a verebek azt csicsergik (a verebek nem csicseregnek), hogy Bonnie és Twill is null. Na, mindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annie a 2-esben inkább csak az aratásnál lehetne látszi szoval azt lehet kihagyják tényleg(mondjuk én nem hagytam volna ki) de a 3-asban benne lesz (gondolom)

      Törlés
    2. Én is így gondolom.

      De igen, Sam jófej fickó. Egyre inkább szimpatizálok vele :)

      Törlés
  5. OMG, de cuki ez az ember :D Magánemberként már így is kedvelem egy ideje. Finnick-ként még nem tudom, de valszeg fogom :) Remélem lesz egy csomó közös kép Josh-sal a premierekről, én már az első ilyen interjú, forgatási képek után elkezdtem őket shippelni XD Team Finta (is)! :D

    VálaszTörlés
  6. Hú ez milyen jó felüdülés a mai nap után :) Annyira jófej, normális, jó a humora. A Kökörcsines pedig... :D
    Viszont kint hogy ráizgultak erre a Josh-Sam témára és a lélegeztetésre :D

    VálaszTörlés
  7. KökörcsinXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD A tökéletes Finnick<3 De még a stílusa is:D Imádom mindennél jobban:$

    VálaszTörlés