2013. május 4., szombat

Fanfiction a láthatáron...

Nem tudom, miért álltak le a hírek [persze nyilván azért, mert zajlanak az utómunkálatok, közben pedig mindenki a többi másik projektjén dolgozik. A promó még nem dübörög, vagy legalábbis nem folyamatosan...], és bevallom, nagyon küzdök, hogy nap, mint nap úgy tudjak frisset hozni, hogy az ne legyen önismétlő. Persze halad az Éhezők Viadala Kihívás, immáron a mi/Ti kérdéseitekkel, tudnék hozni képeket  Éhezők Viadala ajándéktárgyakról, lassacskán érik egy újabb Innen-onnan rovat, és lennének még előzetes elemzések, de ezekből volt már sok, és nem mindig veszem rá könnyen magam. (de ezek közül lesz majd, ami jön a napokban)

Ami viszont nincs túl gyakran, és be szokott jönni, az a Fanfiction. Bár szeretettel ajánlom az oldalsávban látható történeteket, mert mind klasszul alakul, most fordítanék egyet én is, amelynek a címe: Öt, tíz, tizenöt...

"Öt, tíz, tizenöt évbe telt, hogy beleegyezzem. De Peeta annyira akarta őket."
A történet, mely a fenti idézetből indul ki, három részes, de nem irreálisan hosszúak. Kérdésem az lenne, hogy van-e rá igény?? :) Vagy ha nincs, mi az, amire a fentiek közül a legnagyobb lenne az érdeklődés?

15 megjegyzés:

  1. Szívesen olvasnám az "Öt, tíz, tizenöt..." történetet. Kíváncsi lennék rá, a gyerekek vállalásának alakulására...
    És nagyon szívesen nézegetnék Éhezők Viadalás ajándéktárgyakat. :)
    Várom mik lesznek a bejegyzésből. :)

    VálaszTörlés
  2. Énis :33
    És az ajándéktárgyakat is megnézném *.*

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen olvasnám :DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon van rá igény! Tetszett amit eddig olvastam belőle, szívesen olvasnám tovább :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lenne az a fanficc is, szívesen olvasnám én is!!! :D :)

    VálaszTörlés
  6. Oké-oké. Akkor az lesz ma, ha addig nem lesz semmi izgi.
    Vagyis egyelőre az első része :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most rákerestem Google-ben, nagyon aranyos sztori! Szerintem cuki! Ahogy a karácsonyi fanficet fordítottad, az alapján ez is jó lesz!

      Törlés
    2. Igazából az alapján keresek, aminek sok kedvelője van. Ha kinn sokan szeretik, nekünk is bejöhet :) Remélem én is, hogy jó lesz :)

      Törlés
    3. Most fejeztem be a Fifteen-t, és nagyon aranyos!! Olyan kis cuki.

      Törlés
    4. Na, ha csaltok, máskor nem lesz meglepi. ;)

      Törlés
    5. Bocsiiiiii, de muszáj volt. :D

      Törlés
  7. Én kíváncsi lennék rá.

    VálaszTörlés
  8. Én is szívesen olvasnám :)
    Vivi

    VálaszTörlés