2013. május 11., szombat

Éhezők Viadala kihívás, + 8. nap: Kötnél-e és kivel kötnél szövetséget egy Viadalon?

Biztosan Ti is találkoztatok már a Facebookon a "Kihívás-sorozatok" egy-egy darabjaival, például a 30 napos dal-kihívással vagy 100 napos film-kihívással, stb. Ennek a mintájára készült a 30 (illetve 31) napos Éhezők Viadala kihívás.

Egyébiránt az oldalsávba kikerült a rovat, aki utólag szeretne írni, egy kattintásra megkapja így az összes lefutott kérdést!
Örülök, hogy a rovat ilyen nagy népszerűségnek és érdeklődésnek örvend :)

Amint azt már írtam, túl vagyunk az Éhezők Viadala Kihívás hivatalos 30 (illetve 31) napján, ám merültek még fel bennem és Bennetek is olyan kérdések, amit megtárgyalnátok a többiekkel. Ezeket én összeírtam, eltettem, és elő fogom még venni, szóval lehet rá számítani, hogy néhányszor felbukkannak még kérdések. A kérdések sorrendje nem jelent prioritást, arra törekszem csak, hogy változatosan kövessék egymást. Akinek még jut eszébe kérdés, a múltkori bejegyzésbe írhatja :)

A mai bejegyzésben két kérdést vonnék össze, amelyek hasonló témájúak, de legalább majd ettől is még szabadabban lehet válaszolni. Az egyik Dartbiri kérdése, aki arra kíváncsi, megbíznál-e annyira más Kiválasztottakban, hogy szövetséget köss egy Viadalon? A másik pedig RutafanRegitől származik, aki immáron a konkrét történettel kapcsolatban teszi fel kérdését, miszerint a 74. és a 75. Éhezők Viadalán kivel kötnétek szövetséget?

Ami engem illet, én alapvetően inkább vagyok magányos farkas és különösen egy ilyen helyzetben tartanék ellenfeleimtől, nemigen mernék megbízni bennük. Ugyanakkor persze azt is gondolom, hogy egy ilyen helyzetben, ha mások többen is összefognak, az, aki magára marad, szintén kiszolgáltatottabb. Nekem mégis biztonságosabb lenne, minthogy mondjuk alvás közben orvul rám akarjon támadni valaki, akiben megbízom...
A könyveket tekintve én is hasonlóképp gondolkodnék, mint Katniss: a 74. Viadalon Ruta az, aki ártalmatlan, mégis elég belevaló, vagány kislány ahhoz, hogy én is bátran szövetkezzek vele, a 75.-en pedig Mags lenne az, akitől nem tartanék, ugyanakkor tisztelném a bátorságát, túlélőkészségét, és talán még Beetee lenne hasonló. Persze így utólag tudjuk, hogy Finnickben is vakon megbízhatunk, de az előzmények alapján nekem is meglennének azok a félelmeim, mint Katnissnek.

Ezúttal is írjátok meg Ti is, Ti hogy döntenétek?

12 megjegyzés:

  1. aa 74.-en nem tudom szerintem nem mernék
    a 75.-en pedig finnick mags blight és johanna vagy chaff bocs ha rosszul irtam le valakit :)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem az Aréna ölné meg a szövetségesemet, akkor a végén mindenképp kellene valami harcot vívni vele. Pont ezért én sem merném úgy lehunyni a szemem, hogy tudom a szövetségeseim bármikor rámtámadhatnak. A 74.-en biztos nem kötnék szövetséget. A 75.-en talán Beetee-vel mert így a könyvek alapján szerintem csak akkor támadna meg valakit ha tényleg muszály. Johannától kicsit paráznék ( pedig imádom a karaktert ).:D

    VálaszTörlés
  3. Hát én sem vagyok benne biztos hogy nagyon szövetséget kötnék mert igen ha a végén csak ketten vagy többen maradunk akkor elkerülhetetlen lenne a harc. Az 74.-en talán Rutával és igaz a Rókaképű is jó lehet szövetségesnek mert nagyon okos és jól kiismeri a csapdákat de talán túl okos és ravasz ezért nehéz lenne megbízni benne. A 75-ben pedig Beetee-vel és Mags-el.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem én is egyedül maradnék. Nem kockáztatnám meg, hogy esetleg ketten maradunk a végére. Viszont az is igaz, hogy többen könnyebb, ha más nem azért mert van társaságod, és nem egyedül kell mindennel megküzdened.

    VálaszTörlés
  5. Én Katniss-szel kötnék szövetséget a hetvennegyedikben, a hetvenötödikben pedig csatlakoznék a Katniss-Peeta-Finnick-Johanna-Beetee-Wiress-Mags csapathoz. :D (mondjuk nem sokra mennének velem xd)

    VálaszTörlés
  6. Én sem szívesen kötnék szövetséget senkivel... ha többen vagyunk, akkor rejtőzködni is nehezebb, és én rettegnék attól, hogy mondjuk álmomban átvágja a torkomat. De ha választanom kéne, akkor Ruta vagy Mags :)

    VálaszTörlés
  7. Első meggondolásra határozottan azt mondom nem, de attól is függene, hogy milyen emberek lennének bennt. Az viszont biztos, hogy csak úgy kötnék szövetséget mint Haymitch: egy idő után elválnának útjaink és nem várnám meg a végét vele.
    A 74. viadalon: Ruta, Katniss
    75. viadal: Katniss, Mags. Beetee-ben nem tudnék teljesen megbízni, pedig amúgy jó választás lehetne.

    VálaszTörlés
  8. Hát, Én szívesen kötnék szövetséget, de amikor csak 5-6an maradtunk, midenképpen szétválnánk. A 74.-en Kattnis, vagy Thres, Ő nem ölne meg álmomban, mert tisztességes. A 75.-en szintén Kattnis, és még Finnick is. Bár nem hiszem, hogy bármelyikük is szívesen kötne velem szivességet :)

    VálaszTörlés
  9. Nem kötnék senkivel, nem (nagyon) bízom meg az emberekben. Meg az sem könnyítené meg a dolgomat, hogyha tényleg kötnék valakivel szövetséget (oké, esetleg Rutával), és a végén ketten maradnánk. Nem tudom mit lépnék akkor, szóval maradnék inkább egyedül.

    VálaszTörlés
  10. Hahó még mindig senki nem jött rá a lényegre? Szövetséget kötsz, aztán Te ölöd meg őket álmukban. pont

    VálaszTörlés
  11. Én olyan vagyok mint Peeta. Nem tudnek megölni senkit. Tuti szövetséget kötnék Rutával aztán segíteném őt,és a végén hagynám hogy ő nyerjen,vagy úgy.hogy egy másik kiválasztott ölne meg,vagy ahogy Katniss akart tenni a második részben hogy megmentse Peetat

    VálaszTörlés
  12. Noa veled tuti nem kötnék szövetséget...egyáltalán hogy tud ilyet mondani egy Ember jelen körülmények között?? Még egyenlőre egy olyan világban élünk ahol-bár durva a helyzet-nincs viadal,de a te szöveged máris úgy hangzik,mint egy hivatásos kiválasztotté...ráadásul nem is a tisztességesebb fajtából

    VálaszTörlés