2013. május 19., vasárnap

A Cannes-i Filmfesztivál Éhezők Viadala: Futótűz partyjáról

Nos a tegnap este megrendezésre került eseményről van egy rövid, ámde hivatalos sajtóközlemény és természetesen néhány kép is. Egyébiránt reménykedek, hogy esetleg interjúk is előkerülnek tegnap délután-estéről. Örömmel fordítanám és hoznám őket. :)

[Itt jegyezném meg, hogy - igen, - ezzel a kapitóliumi pompát és stílust hirdető hozzáállással én sem tudok azonosulni, sem most, sem pedig máskor.
De tudomásul kell venni, hogy ez van, és szerintem mindenki el tudja dönteni magának, mit fogad be, és mit nem, mivel azonosul és mivel nem. Én a továbbiakban is igyekszek hozni minden fontosat, érdekeset, ami a filmmel kapcsolatos, ami pedig nem tetszik, azt lehet ám ugrani. :) De tök felesleges azon pörögni, hogy mit kapunk.]
 
Íme tehát a Lionsgate sajtóközleménye a rendezvényről:
 
A futurisztikus, disztópikus divatot és szórakozást új szintekre emelve a Lionsgate Éhezők Viadala: Futótűz partyja, amelyet a Baoli Beach-en rendeztek meg szombat este a Covergirl támogatásával, az idei év legforróbb eseménye volt a Cannes-i Filmfesztiválon. A rendezvényen, amely az Éhezők Viadala: Futótűz kapcsán került megrendezésre, exkluzív vendégként a film több szereplője, köztük Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth és Sam Claflin illetve a rendező Francis Lawrence is megjelent. A Covergirl, amely a rendezvény során ünnepelte meg a Lionsgate-tel való együttműködését, garantálta, hogy a vendégek jól érezzék magukat. A hangulatról DJ Snake gondoskodott, miközben több, kapitóliumi divatnak megfelelően öltözködött modell keringett a vendégek között. A Lionsgate öt hónapot töltött azzal, hogy hogy megszervezze a rendezvényt, minden egyes apró részletre ügyelve, amelyet a kapitóliumi portrékból emeltek át az eseményre, amely többek között abban nyilvánult meg, hogy minden egyes vendég egy speciális kódszámmal rendelkező jegyet kapot, amelyhez egy kitűző is járt, amelynek viselésével engedték csak be őket. Az estély versenybe szállhatott a Snow elnök által megrendezett alkalmakkal.

 





 
 
Képek: TheHob Flickr

4 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy "Katniss" nem menekült el a fehér rózsák láttán... :D Amúgy tökre jó lehet egy ilyen party szerintem. Én szívesen elmentem volna, az tuti. De csak ha ott van Haymitch, Plutarch, Cinna, Portia, meg Effie is. CSAK akkor. :D Pl. ez valami olyasmi is lehetett volna, mint az a fogadás, amit Snow rendezett a Győzelmi Körút lezárásaként (ha jól emlékszem) Katnissnek és Peetának. Fú, nagyon király!

    VálaszTörlés
  2. olyan jók ezek a képek....egyébként úgy vártam hogy majd valami jön ki a Cannes-en és nem,tudom hogy most kaptunk posztert de nekem olyan nagy a csend :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, még mindig fél év van a filmig. Az előzetes után nekem világos volt, hogy Cannes-ra is azt viszik, plusz az új poszter, meg a Covergirl megállapodás a fennforgás most, de megértelek, ha valami izgibbre vágysz Te is... Kitartás :)

      Törlés
    2. hát igen,csak reménykedtem...meg mondom jó lett volna valami aminek örülök így a két érettségi között xD na hátha szóbelieim előtt kapok majd valamit

      Törlés