2013. április 10., szerda

Újabb izgalmak: új stilleket kapunk a Futótűzből!

Mint tudjátok, a hét végén, vasárnap este (bár tartok tőle, hogy ha más forrásból előbb elő nem kerül, akkor inkább hétfő reggel) láthatjuk a Futótűz első előzetesét. Ennek örömére a Lionsgate új weboldalt indított (a már meglévő legalább 6 mellé, bár nem tudom, minek nekik ennyi, ha nem tudják őket folyamatosan frissíteni, illetve miért nem elég nekik egy, de az kicsit informatívabb is lehetne).

Szumma-szummárum, az új weblap, amit érdemes figyelni, a HungerGamesExplorer.com, amelyen a mai napon megjelent egy hullámzó ábraszerűség, amely az első felfedni kívánt Futótűz jelenetfotó elmosódott képe. A képek felfedéséhez a rajongóknak Twitteren a #HungerGamesExplorer utótag használatával kell üzenetet küldeniük ahhoz, hogy a képek - várhatóan öt darab - napvilágot láthassanak. 

A kinti rajongók közül néhányan már valahogy [?] kikódolták az első képet, amelyen Katniss és Prim látható. Csak én vagyok így feldobódva tőle??? :)

UPDATE: A HungerGamesMovie FB oldala épp most erősítette meg a sejtésemet, hogy a HungerGamesExplorer oldalon a visszaszámláló az előzetesig számol vissza, és addig naponta meglepetés vár ránk :)

19 megjegyzés:

  1. nem csak te vagy feldobódva....én is nagyon nagyon örülök :D

    VálaszTörlés
  2. Tweeteltem, most várok. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én valamiért arra számítok, hogy napi szinten kapunk egy stillt.
      Talán azért, mert pont 5 nap van vasárnapig :)

      Törlés
    2. Hát nem sikerül kikódolni, pedig internet explorer-ben csináltam a dolgokat....na mindegy..csak jó lenne látni a teljes fotót, nem csak ezt a szeletet belőle. :/ Bár tudom, hogy nem mutat több lényeges dolgot, csak a körülöttük lévő teret, de akkor is. xD

      Törlés
    3. Szerintem holnapra megkapjuk a teljes éles képet, és a következő körvonalait. A lényeg, hogy a kintiek ki bírják kódolni (ha elég motivált vagyok, lehet, én is bírok kérni segítséget, de én karácsonykor sem szoktam kilesni a meglepetést ;), és amint megvan bármilyen kép - és gépközelbe kerülök - hozom :) Márpedig esténként azért tudok gépközelben lenni :)

      Törlés
    4. Rendben, akkor jó kisfiú leszek és várok. :D

      Törlés
  3. igen hirtelen ahogy ránéztem a visszaszámlálóra láttam h 4 és azt hittem hogy óra aztán megláttam hogy nep :(
    pedig én is azt hittem hogy megkapjuk őket 14-éig :(
    de nem baj attól még klassz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A visszaszámláló nem a következő képig, hanem az előzetesig számol vissza. Szóval ne add fel a reményt, hogy vasárnapig megkapjuk a képeket :) Én sem teszem ;)

      Törlés
  4. Nemtudom,szerintem itt Katniss olyan 30 év körülinek néz ki... :/ Mondjuk biztos csak a sötét haj teszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak az a gondom, hogy ezen a képen (meg általában, ha nincs befonva a haja), sokkal inkább Jennifer, mint Katniss. És igen, idősebbnek tűnik. De azért nem vész :)

      Törlés
    2. Lehet, hogy az eredeti képen más lesz (ha jól értelmeztem, most ez csak egy rajongói ,,izé"), úgy értem szebb, fiatalosabb, kevésbé foltos lesz az arca...
      De Prim haja nagyon jóóóóó :)

      Törlés
  5. Ó, WOW! Ez nagyon jó hír :) Ez még könnyebbé teszi a várakozást a trailerig. Az első kép meg klassz :)
    (Remélem Finnick still is lesz közte :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági nekem is ez volt a gondlatom egyből hogy csak legyen közte Finnes :D

      Törlés
    2. Dettó ,de ha Finnick nem lesz Johannát sem bánnám.

      Törlés
  6. Az ott az ostor nyoma akar lenni a szeme alatt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú tényleg, jó megfigyelés. :)
      Mondjuk én kicsit nagyobb sebet képzeltem el, de majd meglátjuk, hogy tényleg az-e.

      Törlés
    2. Én is nagyobbat gondoltam, de valószínű ez már a ,,begyógyult" seb :)

      Törlés
  7. ÓÓ én nagyon nagyon örülök ennek. Jajj de várom már az előzetest :) A kép pedig szerintem is tök jó :DD

    VálaszTörlés