2013. április 13., szombat

Rajongói manipulációk

Egy tehetséges kinti rajongótársunk kicsit tovább gondolta a Kapitóliumi Portrésorozatot, aminek eredményeképpen jobbnál jobb manipulációk születtek. Az illető ugyanis, mintha saját közegükbe, vagy legalábbis a karakterhez illő sajátságos közegben helyezte volna el a képeket.  Ezeket mutatom most meg Nektek, nekem ugyanis nagyon tetszenek. Amúgy ugyanez a rajongó készítette el korábban Wiress portréját is, amelyet a chat-ben már láthattatok korábban. Az sokunknak nem tetszett, de most van a képek között egy Annie-portré, ami viszont klassz lett. Azt is a sor végére biggyesztettem.



 
 

Ha a képeket "megfelelő sorrendbe tesszük, akkor egy úgynevezett "Futótűz-spektrumot" kapunk eredményül, ami azonban az itt látható legnagyobb méretben sem lenne hatásos, ezért inkább azt javaslom, akit érdekel ITT nézze meg az eredetit!

6 megjegyzés:

  1. Úú nagyon tetszenek! :)
    Az Annie-s portén egy kicsit furán tartja a fejét,de sebaj..:D

    VálaszTörlés
  2. A legtöbb jobban tetszik, mint az eredeti.
    Az Annie portré annyira nem jön be. Én egy ilyet találtam:

    http://2.bp.blogspot.com/-6lhuZh-IkSw/UUjWk_HYyJI/AAAAAAAAKEA/7zWZjwuZbZE/s640/annie+capitol+portrait.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, tényleg ez is volt már.
      Nekem amúgy bejön ez az Annie is, a Wiresshez képest kifejezetten. Jó, ahhoz képest bármi.

      És igen, a háttér sokat dob ezeken a képeken :)

      Törlés
    2. Egyetértek, nekem is jobban bejönnek :)

      Törlés
  3. Wow, a Johanna-s képpel már találkoztam, de tök jó, hogy a többi is meg van :D
    Sokkal hatásosabbak így :)

    VálaszTörlés
  4. Az eredeti portrén is volt Finnicken háló?
    R.

    VálaszTörlés