2013. április 5., péntek

Rajongói Futótűz poszter

Ollivanders munkáját korábban az első Futótűz (mozgó)poszter megjelenése előtt láttuk először, amikor is a hivataloshoz nagyon hasonló és jó minőségű munkájával hívta fel magára a figyelmet. Ezúttal egy illetve két remek Futótűz posztert láthatunk tőle, de nekem a kettő klasszul összeillik:


És ha már keresgéltem, találtam egy remek Bonnie és Twill karakterposztert, az pedig Nikola munkája, tehát azt is érdemes megnézni. Az ugrás után látható.
Éstovábbá, úgy érzem, lassan kezd érni, hogy belefogjak egy Kiválasztott rajongói posztergyűjteménybe. Van rá igény, vagy még nagyon korai, és amúgyis Futótűz-lázban égünk? :)


Forrás: Nikola Nickart

6 megjegyzés:

  1. Ezek a képek nagyon jók!
    Én benne vagyok a Kiválasztott rajongói poszter küldetésben. ;)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is szívesen látnék egy Kiválasztott karakterposzter gyűjteményt.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nem karakterposzter gyűjtemény lesz, hanem sima poszter, de azért van jó Coin-os kép már, úgyhogy azt is hozom alkalomadtán :) Meg persze, ha találok, másokat is ;)

      De azért csak óvatosan. Legyen mit csinálunk jövő ilyenkor is ;)

      Törlés
  3. Okés, rajta vagyok. Hamarosan... Csak még előbb más készül ;)

    VálaszTörlés
  4. De jók! Bonnie és Twill legalább ilyen formában megtalálható:)

    VálaszTörlés